یک فعال سیاسی اصولگرا:

قالیباف باید به کار تیمی توجه کند/ شاهد یک تعامل بین جریان‌های اصولگرایی بودیم

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۶:۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۷۸۲۰
قالیباف باید به کار تیمی توجه کند/ شاهد یک تعامل بین جریان‌های اصولگرایی بودیم
یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: قالیباف مورد تایید بزرگان است و می‌تواند با قدرت مجلس را مدیریت کند به شرط اینکه از خود محوری کنار رود و به جمع‌گرایی و کار تیمی توجه کند و این می‌تواند، نقطه مثبتی در ارتباط با مجلسی در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب باشد.

«حسین کنعانی‌مقدم»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: برخلاف همه شایعات، لابی‌ها، رایزنی‌ها و حرف‌هایی که در خصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس بود ما شاهد یک تعامل بین جریان‌های اصولگرایی بودیم که توانست با رای بالا قالیباف را به عنوان رئیس قوه مقننه انتخاب کند؛ این نشان می‌دهد مجلس در موارد حساس و سرنوشت‌ساز می‌تواند به هماهنگی و تعامل برسد.

کنعانی‌مقدم افزود: اگر همین روند در بحث قانون‌گذاری و مسائل مجلس هم تکرار شود شاهد خواهیم بود که خروجی مجلس یک خروجی وحدت‌گرا و در عین حال با تعامل سازنده باشد و نشان داد که رقابت‌های سیاسی تا جاییکه منافع ملی را به خطر نیندازد وجود دارد اما در مواقع حساس، رقابت‌ها کنار می‌رود و رفاقت‌ها جایگزین می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم عنوان کرد: او مورد تایید بزرگان است و می‌تواند با قدرت مجلس را مدیریت کند به شرط اینکه از خود محوری کنار رود و به جمع‌گرایی و کار تیمی توجه کند و این می‌تواند، نقطه مثبتی در ارتباط با مجلسی در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب باشد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز