یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

رای نمایندگان می‌تواند بر توانایی و اقتدار قالیباف بیفزاید/ نجات اقتصاد و فرهنگ کشور اولویت مجلس یازدهم است

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۷۸۲۱
رای نمایندگان می‌تواند بر توانایی و اقتدار قالیباف بیفزاید/ نجات اقتصاد و فرهنگ کشور اولویت مجلس یازدهم است
یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: وحدت و انسجام در نیروهای فراکسیون انقلاب، وحدت بی‌نظیری بود و همه لیست فراکسیون برای هیات رئیسه مجلس رای آوردند و بالاترین رای هم مختص قالیباف برای ریاست مجلس بود.

«حمیدرضا ترقی»، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: خوشبختانه بر خلاف تبلیغاتی که در رسانه‌ها می‌شد و اختلاف‌اندازی‌هایی که صورت می‌گرفت، وحدت و انسجام در نیروهای فراکسیون انقلاب، بی‌نظیر بود و همه لیست فراکسیون برای هیات رئیسه مجلس رای آوردند و بالاترین رای هم مختص قالیباف برای ریاست مجلس بود که نشان‌دهنده، اعتماد قابل توجه نمایندگان به رئیس است و می‌تواند، همانطور که خود قالیباف شخص مقتدر و توانمندی است، این رای هم بر توانایی و اقتدار او بیفزاید.

ترقی با بیان اینکه وحدت و انسجام داخلی فراکسیون خودش را نشان داد و برای همه نیروهای انقلاب در سطح کشور امیدبخش بود، اظهار کرد: دغدغه‌هایی وجود داشت که آیا در مرحله اول جنگ قدرتی وجود خواهد داشت آیا تفرقه و تشتتی در بین نیروها هست یا نیست اما مشخص شد که تفرقه وجود ندارد و همه منسجم و متحد بنا دارند، اهدافی را که تقوی در روز افتتاحیه در یازده بند مطرح کرد، آنها را دنبال کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در توصیه به نمایندگان مجلس یازدهم بیان کرد: انتظار عمومی مردم از این مجلس همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، اولویت دادن به دو موضوع اساسی کشور یعنی نجات اقتصاد و فرهنگ کشور است و نمایندگان باید به این دو موضوع جدی بپردازند. طبیعتا اگر خصوصیاتی را که مقام معظم رهبری برای یک مجلس مردمی و موفق ذکر کردند اگر این خصوصیات را نمایندگان در درون خود حفظ کنند و به آن نکات توجه جدی داشته باشند، یقینا این مجلس می‌تواند نقش موثری در بهبود شرایط کشور ایفا کند. به ویژه در مشکلات معیشتی مردم و رفع بحران‌های بیکاری و ضعف در تولید را دنبال کند. امیدوارم بتوانیم با کمک این مجلس گام دوم انقلاب را با جدیت و توانمندی و با برنامه‌ریزی جدی برای برنامه هفتم توسعه کشور برداریم. 2/5

نظر شما