قالیباف با خانواده شهید الله کرم دیدار کرد

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۷۳۶۱
قالیباف با خانواده شهید الله کرم دیدار کرد
‌رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف روز جمعه باحضور در خانه شهید مدافع حرم «جوادالله کرم» با خانواده وی دیدار کرد. 

شهید الله‌کرم متولد دوم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از رزمندگان‌ سلحشور و فرماندهان رشید مقاومت بود که برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام داوطلبانه به سوریه اعزام شد. او سه‌بار در سال های ۹۳ و ۹۴ در جریان جنگ سوریه مجروح شد و در نهایت در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در جنوب غرب حلب در اردیبهشت سال ۹۵ به شهادت رسید. پیکر مطهر وی در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت. 
سرانجام پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از چهار سال مفقودی طی عملیات تفحص  شهدای مدافع حرم در منطقه خان‌طومان کشف و  پس از شناسایی هویت در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ به کشور بازگشت. 

مراسم تشییع پیکر مطهر این فرمانده شهید در روز چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و اقامه عزای آن حضرت باحضور همرزمان و مردم خداجوی تهران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز