سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

تاکنون یازده کمیسیون تشکیل شده است

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۹۰۲۲
تاکنون یازده کمیسیون تشکیل شده است
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: تاکنون یازده کمیسیون تشکیل و هیات رییسه آنها مشخص شده است و دو کمیسیون نیز باقی مانده است که هیات رییسه یکی از آنها امروز انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، محمد حسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر دفاع گفت: امروز در صحن علنی مجلس در خدمت دو تن از وزرای دولت بودیم. از قبل قرار بود که هر دو وزیر به صورت علنی در مجلس حضور یابند اما با درخواست وزیر دفاع و با توجه به اینکه تأکید داشتند برخی از نکات طبقه بندی شده را می‌خواهند در مجلس مطرح کنند، صحبت‌های وزیر دفاع در آغاز مجلس به صورت غیر علنی برگزار شد. وزیر دفاع درباره  تغییر سیاست دفاعی به سیاست دفاعی فعال، نوسازی صنایع دفاعی، ارتباط ارگانیک با بخش‌های علمی و جامعه علمی کشور مطرح کرد. همچنین درباره محصولات تولیدی تاثیر گذار در حوزه دفاعی را معرفی کرد که شرایط را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کند. امیر حاتمی به قرار گرفتن مسائل معیشتی در اولویت دولت و این وزارتخانه اشاره کرد؛ در دوره مدیریتی وزیر دفاع اتفاقات مثبتی در حوزه معیشت کارکنان و اعضای نیروهای مسلح ایجاد شده است؛ با توجه به شرایط  اقتصادی کشور این اقدامات کافی نیست و ایشان محدودیت‌ها و مشکلات خود را در این حوزه توضیح داد.

فرهنگی گفت: تاکنون یازده کمیسیون تشکیل و هیات رییسه آنها مشخص شده است و دو کمیسیون نیز باقی مانده است که هیات رییسه یکی از آنها امروز انتخاب می شود، مجلس طرحی را در دست اقدام دارد که به دنبال مجوز قانونی در این زمینه است با اصلاح تبصره ۱ ماده ۲۸ آیین نامه داخلی مجلس، طرحی آماده شده که پس از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابیه به صورت دو فوریت در صحن مطرح می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز