اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۹۸۰۳
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

در جلسه هیات دولت مطرح شد؛

خبر خوش رئیس جمهور به مردم/ دکتر روحانی: اروپا شرمنده ایران است/ طرح‌های نیمه تمام را دولت بعدی هم، نمی‌تواند تمام کند/ شیادان آژانس را آلوده نکنند

رئیس جمهور گفت: در استان هایی که وضعیت قرمز بود مثل هرمزگان، اهواز، آذربایجان شرقی و غربی و .. تلاش مدافعین سلامت نتیجه داده و شاهد افت بیماری کرونا در این استان ها خواهیم بود.

///

سخنگوی هیئت رییسه مجلس:

چیزی به عنوان استیضاح هیئت رییسه نداریم/ نارضایتی نمایندگان از هیئت رییسه طبیعی است

سخنگوی هیئت رییسه مجلس در خصوص طرح استیضاح هیئت رییسه توسط برخی از نمایندگان گفت: چیزی به عنوان استیضاح هیئت رییسه نداریم، طبق ماده 25 در آیین نامه داخلی نماینده می تواند به تعدادی از هیئت رییسه اعتراض کند و این اعتراض در کمیسیون آیین نامه داخلی بررسی می شود که در گذشته هم گاهی بررسی شده است.

///

یک فعال سیاسی اصولگرا:

برخی سعی می‌کنند با حرکات دکوری خود را انقلابی نشان دهند/ سامانه‌ای طراحی شود و نمایندگان ملزم شوند اموال خود و اطرافیان‌شان را ثبت کنند/ پیشنهاد تغییر نام فرودگاه مهراباد حرکتی ضد انقلابی بود

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: افرادی که واقعا انقلابی هستند قانون‌مندند، وظایف‌شان را به درستی انجام می‌دهند، در بحث شفافیت مالی مشارکت می‌کنند تا تبدیل به قانون شود و... این حرکات خدمت به انقلاب و انقلابی‌گری واقعی است. برخی سعی می‌کنند با حرکات کاریکاتوری و دکوری خود را انقلابی نشان دهند.

///

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی:

معترضین از قول وزارت علوم می‌گفتند مدرک دکتری تاجگردون اعتبار ندارد

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی گفت: معترضین می‌گفتند که وزارت علوم گفته است مدرک دکتری تاجگردون قابل ارزشیابی نیست و به همین دلیل می‌گویند، ارزش و اعتباری ندارد.

///

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

شجاعت حضور در انتخابات 1400 را ندارم/ احمدی‌نژاد اگر حمایت نمی‌شد، رئیس‌جمهور نمی‌شد/ خانم طالقانی را همواره اذیت می‌کردند زیرا می‌گفتند او برای تعارض با نظام آمده است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حضور زنان در ریاست جمهوری را یک نوع تعارض با مجموعه حاکمیت به حساب می آورند کما اینکه خانم طالقانی را همواره اذیت می کردند برای اینکه فکر می‌کردند او برای تعارض با نظام آمده ولی او در جهت تائید نظام و در جهت رشد نظام و زنان این اقدامات را انجام می‌داد.

///

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

کسانی که صحبت از انقلابی‌گری می‌کنند باید مسئله را از ابهام خارج کنند/ وقتی می‌گویند انقلابی‌گری و انقلاب منظورشان چیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: کسانی که صحبت از انقلابی‌گری می‌کنند باید مسئله را از ابهام خارج و مشخص کنند وقتی می‌گویند انقلابی‌گری و انقلاب منظورشان چیست.

///

یک حقوقدان:

عصر محرمعلی‌خان سانسورچی گذشته است!/ هنوز امثال بیژن قاسم‌زاده‌ها، منصوری‌ها و سعید مرتضوی‌ها توان توقیف رسانه‌ها را دارند/ صداوسیما با چندین کانال و هزاران پرسنل در فضای جدید دیگر کاربرد ندارد

یک حقوقدان گفت: در صداوسیما چند کانال تلویزیونی با چندین هزار پرسنل که اندازه وزارتخانه هم هزینه دارد، دایر شده است، اینها در مقابل دنیا و فضای جدیدی که آمده، دیگر کاربردی ندارد.

///

تحلیلگر مسائل اروپا:

اروپایی‌ها ثابت کردند کاسبکارانه برخورد می‌کنند و هیچ‌گاه با ایران صادقانه برخورد نکردند/ اقدام اروپایی‎ها در شورای حکام، پیغام خوبی برای حفظ برجام نبود

تحلیلگر مسائل اروپا گفت: اروپایی‌ها همیشه ثابت کردند کاسب‌کارانه برخورد می‌کنند و هیچگاه صادقانه بر سر مسئله برجام با ایران، برخورد نکردند.

///

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

مناطق آلوده به حضور تروریست‌ها پاکسازی شد

فرمانده نیروی زمینی سپاه از پایان رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: در این رزمایش مناطق آلوده به حضور تروریست‌ها با موفقیت پاکسازی شد.

///

یادداشت؛

اروپا میان دو صندلی

جلال خوش‌چهره - کارشناس بین الملل

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز