آزادی مجاهدان حشد الشعبی در جنوب بغداد/ببینید

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۰۳۷۶
آزادی مجاهدان حشد الشعبی در جنوب بغداد/ببینید
برخی منابع عراقی از آزادی نیروهای وابسته به الحشد الشعبی پس از چندین ساعت بازداشت در جنوب بغداد خبر دادند/ببینید

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، این منابع از حمله نیروهای مبارزه با تروریسم به مقر کتائب حزب الله عراق وابسته به الحشد الشعبی و بازداشت شماری از آنان خبر دادند.

این منابع افزودند:چندین خودروی زرهی وابسته به یگان های مبارزه با تروریسم عراق شب گذشته به مقر کتائب حزب الله عراق در بغداد پایتخت عراق حمله و 13 نفر را بازداشت کردند.

شاهدان عینی گفتند:نیروهای غیر وابسته به سازمان مبارزه با تروریسم در این حمله شرکت داشتند.

این منابع افزودند:پس از واکنش نیروهای الحشد الشعبی و مخالفت مردم با این حمله ، عاملان حمله، افراد بازداشت شده را آزاد کردند.

این منابع افزودند: پس از ارسال یک تلگراف اشتباه از مرکز عملیات ملی مبنی بر حمله و بازداشت نیروهای الحشد ، عذر خواهی رسمی از این نهاد صورت گرفت.

 

آزادی مجاهدان الحشد الشعبی در جنوب بغداد + فیلم

 

هم چنین توافق شد پس از حل تنش ها ، کمیته امنیتی برای انجام تحقیقات درباره این حوادث تشکیل شود .

این منابع هم چنین از عقب نشینی نیروی ویژه ی الحشد العشبی از منطقه سبز پس از آزادی افراد بازداشت شده ،خبر دادند.

"جواد الطلیباوی " یکی از رهبران گردان های اهل الحق در پاسخ به حمله به مقر کتائب در توییتر نوشت: نیروهای مقاومت و الحشد الشعبی ، مردان غیرتمند عراقی هستند که تعدی به آنان را هرگز نخواهیم پذیرفت .با آتش بازی نکنید.

ستاد تبلیغات جنگی جنبش النجباء نیز در صفحه خود در تلگرام با خطاب قرار دادن عاملان این ماموریت کثیف، از حمله به برادران مجاهد هشدار داد و گفت ابزار اجرای طرح های اشغالگران آمریکایی نباشید ما از نیروهای مقاومت بوده و هستیم .

 

نظر شما