اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۰۴۶۲
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم:

الزاما انتخاب رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از بین نمایندگان نیست/ پس از بررسی داوطلبان، ریاست مرکز پژوهش‌ها با رأی‌گیری تعیین می‌شود/ درباره عضویت نمایندگان در کمیسیون‌ها، اختلاف‌نظرات بسیاری وجود داشت

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: بعد از بررسی افراد توسط کارگروه‌ها یا مجموع اعضای هیئت امناء، با رأی‌گیری، رئیس مرکز پژوهش‌ها تعیین می‌شود.


///

عضو کمیسیون آموزش در مجلس:

استیضاح قالیباف مطرح نیست/ با اختلاف یک رای باختم/ انتقاد به روند انتخابات ریاست کمیسیون‌ها وارد است

عضو کمیسیون آموزش در مجلس گفت: من کاندیدای ریاست کمیسیون آموزش بودم و با اختلاف یک رای باختم.


///

سردار پیشین سپاه:

باید قدرت دفاعی را پشتوانه قدرت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی‌ قرار داد/ به لطف قدرت بازدارندگی ماست که می‌توانیم در آب‌های بین‌المللی وارد شویم/ حضور نظامی در یک منطقه بی ارتباط با منافع اقتصادی نیست

سردار پیشین سپاه می‌گوید: یک ملت اگر بخواهد عزیز و سربلند باشد و وابسته به بیگانگان نباشد باید قدرت دفاعی را به عنوان پشتوانه قدرت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی‌اش قرار دهد و با این پشتوانه دفاعی بتواند، اهداف و برنامه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را به پیش ببرد.


///

سخنگوی دولت:

بهشتی تلاش زیادی کرد، حتی رجوی در مناظره حاضر شود

سخنگوی دولت نوشت؛ بهشتی همه تلاش خود را به کار برد تا یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند بر سر میز مناظره، او تلاش زیادی کرد که حتی رجوی در مناظره حاضر شود.


///

فریدون مجلسی:

روز دوم خروج ایران از NPT، شش قطعنامه شورای امنیت باز می‌گردد/ جنگ اقتصادی و تحریم ایران گلوله‌های بی‌صدایش، هر روز میلیون‌ها دلار به ایران خسارت وارد می‌کند

کارشناس مسائل بین‌المللی گفت: در واقع همان اولین روزی که ایران اعلام کند از NPT خارج شده است روز دوم، آن شش قطعنامه شورای امنیت علیه ایران باز‌می‌گردد.


///

معاون اول رییس جمهور:

گرانی هنوز برای مردم آزاردهنده است اما کالاهای اساسی تامین می‌شود/ ملت ایران از تهدیدهای ناشی از تحریم و کرونا سربلند بیرون آمدند

معاون اول رییس جمهور نوشت؛ مجموعه‌ای از مدیران در سراسر کشور تلاش کردند تا مردم از نظر تامین کالاهای اساسی با مشکل روبه رو نشوند، هرچند گرانی هنوز برای مردم آزاردهنده است.


///

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم:

صحبت‌های اخیر احمدی‌نژاد در مورد رابطه با آمریکا تبلیغاتی است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: گاهی اوقات افراد به دنبال این هستند که با حرف‌های خود موجی ایجاد و خود را مطرح کنند، و به نظر می‌رسد که احمدی‌نژاد با این اهداف بحث رابطه با آمریکا را مطرح می‌کند.


///

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان:

اصولگرایان به جای فرافکنی علیه اصلاح‌طلبان برای 1400، به دنبال کارآمدی خودشان باشند

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: اصولگرایان در مدت باقی‌مانده تا انتخابات 1400 به جای توسل به فرافکنی‌های بی حاصل، به دنبال افزایش کارآمدی و اثربخشی خودشان باشند.

///

جزئیات جدید از انفجار شب گذشته در منطقه پارچین تهران

معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره انفجار در منطقه پارچین گفت: این حادثه در منطقه‌ای عمومی و به دلیل نشت از مخزن گازی بوده و هیچ تلفات جانی هم نداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز