بازدید نوبخت از پروژه مترو بهارستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۰۵۲۵
بازدید نوبخت از پروژه مترو بهارستان
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز ضمن بازدید از پروژه در حال احداث مترو بهارستان و تقاطع غیرهمسطح بسیج شهرضا، کلنگ احداث ۳۰۰۰ واحد مسکن ویژه اقشار محروم استان اصفهان را به زمین زد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سومین روز از سفر خود به اصفهان، صبح امروز به همراه علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تنی چند از مسئولین استانی، در پی حل معضل مسکن و سیستم حمل و نقل عمومی بین شهرجدید بهارستان و کلانشهر اصفهان از پروژه در حال احداث مترو بهارستان بازدید بعمل آورد. 

محمدباقر نوبخت طی این بازدید اذعان داشت: براساس گزارش مطروحه و تشریح اجرای پروژه مترو بهارستان توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، و باتوجه به نیاز منطقه، اتصال شهر جدید بهارستان به کلانشهر اصفهان امری ضروری است لذا جهت سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه پیشتیبانی لازم از سوی دولت انجام می‌پذیرد. 

وی اضافه کرد: آمادگی پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل این پروژه از سوی دولت وجود دارد مشروط بر اینکه برنامه زمانبندی به شیو ای انجام شود که شاهد بهره‌برداری از مترو بهارستان در پایان سال جاری باشیم. 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از استاندار اصفهان خواست در اولین زمان ممکن نسبت به تنظیم تفاهم نامه ای جهت تخصیص اعتبار به این پروژه اقدام نماید و عنوان کرد: دستور تخصیص و پرداخت مبلغ مورد نیاز را به خزانه ابلاغ می‌کنم. 

وی تاکید کرد: مجریان این طرح می بایست تا پایان سال مترو بهارستان را تکمیل نمایند و با افزایش شیفت کاری به اجرای این پروژه سرعت ببخشند. 

گفتنی است در ادامه بازدیدهای معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه‌های در حال ساخت استان اصفهان، وی طی سفر به شهرستان شهرضا از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج واقع در کمربندی شهرضا بازدید بعمل آورد و در راستای اجرای تفاهم‌نامه تامین ۳۰۰۰ واحد مسکن ویژه اقشار محروم استان اصفهان، کلنگ اولین واحد مسکونی در روستای امامزاده علی اکبر(ع) شهرستان شهرضا را به زمین زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز