وضعیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری بغرنج شد/ نارضایتی رکورد زد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۳:۳۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۰۵۵۹
وضعیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری بغرنج شد/ نارضایتی رکورد زد
نارضایتی از عملکرد ترامپ یک رکورد تازه به ثبت رساند و ۵۸ درصد آمریکایی ها اعلام کردند از عملکرد رئیس جمهور آمریکا ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از رادیو ملی عمومی آمریکا، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که نارضایتی از عملکرد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در میان ‌رای‌دهندگان به بالاترین حد رسیده است.

افزایش نارضایتی از عملکرد ترامپ در حالی است که آمریکا در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی بوده و شمار مبتلایان به کرونا در این کشور بار دیگر افزایش یافته است.
نظرسنجی جدید NPR  PBS و موریست حاکی است که محبوبیت ترامپ ۴۰ درصد است اما نارضایتی از وی به ۵۸ درصد رسیده که یک رکورد به شمار می‌آید.
بنا بر این نظرسنجی، ۴۹ درصد از رای‌دهندگان «قویا ناراضی» هستند که چنین آماری تا پیش از این در مورد ترامپ وجود نداشت.
همچنین محبوبیت جو بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در میان رای‌دهندگان ۵۲ درصد است.
بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی، محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان سیاهپوست، ساکنان شهرهای بزرگ، زنان، زنان سفیدپوست دارای مدرک دانشگاهی، رای‌دهندگان جوان و حومه‌نشینان افزایش یافته است.
محبویت بایدن در میان گروه‌های حاشیه‌ای مانند مستقل‌ها، سفیدپوستان، مردان سفیدپوست  دارای مدرک دانشگاهی و رای‌دهندگان بالای ۶۵ سال که در دوره قبلی به ترامپ رای دادند، در حال افزایش است.
همچنین ۵۹ درصد لاتین‌تبارها اعلام کردند که بایدن را به ترامپ ترجیح می‌دهند.
حامیان اصلی ترامپ را نیز مسیحیان تبشیری سفیدپوست، مردان سفیدپوست فاقد مدرک دانشگاهی و ساکنان مناطق روستایی تشکیل می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز