فرمانده کل سپاه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای خودکفایی نیروی زمینی سپاه:

وابستگی خارجی در سیستم‌های تسلیحاتی نداریم

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۰۸۱۶
وابستگی خارجی در سیستم‌های تسلیحاتی نداریم
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تحریم های تسلیحاتی دشمن هیچ تأثیری در روند وضعیت دفاعی ما ندارد ، گفت: ما امروز در هیچ یک از سیستم‌های تسلیحاتی در نیروی زمینی سپاه به خارجی‌ها وابستگی نداریم و به مرحله خود اتکایی و استقلال رسیده‌ایم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سپاه نیوز، «سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی»، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه از تحریم های ظالمانه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به ویژه در حوزه تسلیحات به عنوان فرصتی مغتنم یاد کرد و اظهار کرد: در شرایطی که تحت تحریم های تسلیحاتی جهانی و وجود دشمنانی واقعی همچون آمریکا به سر می بریم، مرتفع کردن نیازهای حوزه دفاعی با بهره گیری از توان و ظرفیت های بومی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز آرایه وسیعی از تسلیحات دفاعی زمینی را در نمایشگاه دستاوردهای تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه مشاهده کردیم، گفت: به فضل الهی این جهت گیری در نیروی زمینی ما ایجاد شده که از سلاح های سبک تا سنگین و از زرهی و توپخانه، مهندسی و سامانه های اطلاعاتی و راداری که مورد نیاز رزم زمینی است با تکیه بر دانش و فناوری بومی ایجاد شده اند.

وی افزود: هم اکنون همه فناوری‌هایی که در ابعاد جهانی در حوزه رزم زمینی قرار دارد را در ساختار، بدنه و سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه مشاهده می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه درحال حاضر فرمانده نیروی زمینی سپاه تمرکز خود را بر ارتقای توان و تجهیزات این نیرو گذاشته است، ادامه داد:  علاوه بر این ارتباط بسیار مطلوبی بین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه با موسسه‌های دانش بنیان و جامعه علمی و نخبگانی برقرار است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه تحریم های تسلیحاتی دشمن هیچ تأثیری در روند وضعیت دفاعی ما ندارد گفت: ما امروز در هیچ یک از سیستم‌های تسلیحاتی در نیروی زمینی سپاه به خارجی‌ها وابستگی نداریم و به مرحله خود اتکایی و استقلال رسیده‌ایم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود سیستم‌های غافلگیرکننده خواهیم بود، اظهار کرد: نیروی زمینی ما امروز غافلگیری فناورانه را در دستور کار قرار داده است تا در برابر فناوری‌های روز کمبودی احساس نشود.

نظر شما