جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد؛

استقرار رادارهای بومی در کشور

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۰۸۵۶
استقرار رادارهای بومی در کشور
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از ایستگاه رادار بیله سوار اردبیل، گفت: استقرار رادارهای بومی و استفاده از کارکنان جوان و آموزش دیده در کشور، باعث شده است پدافند هوایی به دقت و در لایه های مختلف و متنوع از آسمان کشور حراست کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شمالغرب، از ایستگاه رادار شهید نادری بیله سوار اردبیل بازدید کرد.

وی در این بازدید، در جمع کارکنان ایستگاه رادار شهید نادری گفت: امروز به یاری خداوند ما در حوزه راداری به خودکفایی دست یافته‌ایم و با توجه به نیاز پدافند هوایی طراحی و تولید انواع رادارها انجام شده و در نقاط مختلف کشور استقرار می یابد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: استقرار رادارهای بومی و استفاده از کارکنان جوان و آموزش دیده در کشور، باعث شده است هیچ وابستگی در این حوزه وجود نداشته باشد و پدافند هوایی بتواند به دقت و در لایه های مختلف و متنوع پدافندی از آسمان کشور حراست کند.

امیر الهامی در این بازدید، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این ایستگاه رادار را مورد ارزیابی قرار داد و روند اقدامات و فعالیت های عمرانی منطقه پدافند هوایی شمالغرب را مورد بررسی قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز