عضو کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم:

شورای نگهبان نقشی در زمینه معیشت مردم ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۱۰۴۳
شورای نگهبان نقشی در زمینه معیشت مردم ندارد
شورای نگهبان دخالت در مسائل معیشتی مردم ندارد ولی توصیه‌جناب جنتی بر این بود که مجلس تمام توانش را برای معیشت مردم به کار گیرد زیرا که معیشت مردم در رأس امور کشور است. شورای نگهبان نقشی در زمینه معیشت مردم ندارد و مأموریت و کارش بحث‌های اقتصادی و معیشتی نیست.

«جواد نیک‌بین»، نماینده مردم کاشمر و عضو کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با "جلسه شورای نگهبان با برخی از نمایندگان و معترضین به اعتبار نامه تاجگردون گفت: اخیرا جلسه ای با شورای نگهبان داشتیم که در آن جلسه ایت الله جنتی و کدخدایی نیز حضور داشتند. آقای جنتی در آن جلسه گفتند که در بحث اعتبارنامه‌های نمایندگان ورود نمی کنند و تابع تصمیم مجلس هستند.  

او درباره «چرایی علت دخالت نکردن  شورای نگهبان در موضوع اعتبارنامه تاجگردون» گفت: شورای نگهبان قبلا دخالت‌هایش را انجام داده و مدارک را بررسی کرده اما اکنون نسبت به مدارک حرف جدید داریم. بعد از تأیید صلاحیت نمایندگان توسط شورای نگهبان، این موضوع به مجلس واگذار می‌شود و مجلس باید پیگیری کند.

نیک بین در خصوص نقش شورای نگهبان در مسئله معیشتی که گفته شد دلیل این دیدار بوده است، اظهار کرد: شورای نگهبان دخالت در مسائل معیشتی مردم ندارد ولی توصیه ‌آقای جنتی بر این بود که مجلس همه توانش را برای معیشت مردم به کار گیرد زیرا که معیشت مردم در رأس امور کشور است. شورای نگهبان نقشی در زمینه معیشت مردم ندارد و مأموریت و کارش بحث‌های اقتصادی و معیشتی نیست.٢/٥ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز