قطر، ادعای سعودی درباره رای کمیته حل اختلاف سازمان تجارت جهانی را رد کرد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۱۶۴۳
قطر، ادعای سعودی درباره رای کمیته حل اختلاف سازمان تجارت جهانی را رد کرد
دفتر ارتباطات دولت قطر روز یکشنبه در بیانیه‌ای ادعای مرکز مالکیت معنوی سعودی در خصوص رأی کمیته حل اختلاف سازمان تجارت جهانی را که ۲۳ ژوئن (۳ تیرماه) صادر شد، مردود دانسته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این بیانیه آمده است: بیانیه صادر شده از سوی مرکز مالکیت معنوی سعودی شامل یک سری ادعاهای دروغین در خصوص نتایج حکمی است که کمیته حل اختلاف سازمان تجارت جهانی در گزارش خود با عنوان "عربستان-اقدامات مربوط به حمایت از حقوق مالکیت معنوی" را منتشر کرده بود.

این بیانیه می‌افزاید: این ادعاهای دروغین بخشی از حمله برنامه‌ریزی شده سعودی برای انتشار اطلاعات گمراه‌کننده است و تلاش دارد که دیدگان همه را از نتایج کنونی گزارش کمیته حل اختلاف در سازمان تجارت جهانی منحرف کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این نخستین بار نیست که عربستان به جای آن که اقدامات ضروری برای مبارزه با سرقت و دزدی حقوق معنوی را در پیش گیرد به این گونه اقدامات [ادعاهای دروغ] متوسل می‌شود.

قطر اعلام کرد: شایان ذکر است که حکم صادر شده از کمیته حل اختلاف روی وبگاه سازمان تجارت جهانی منتشر شده است و برای کسب اطلاع در دسترس همگان قرار دارد، حکمی که براساس آن عربستان در محافظت از حقوق مالکیت معنوی شکست خورد و این کشور باید اقدامات خود را برای تطبیق با تعهدات خود طبق توافق نامه تریپس اصلاح کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز