در گفتگو با برنا مطرح شد؛

گزارش نماینده مردم تهران از بازدید از مناطق شهر ری

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۱۸۳۴
گزارش نماینده مردم تهران از بازدید از مناطق شهر ری
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گزارش بازدید از مناطق شهر ری را ارائه داد.

«علی خضریان»، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی بازدید جمعی از نمایندگان این حوزه انتخابیه از منطقه شهر ری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت:  روز گذشته به همراه جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم با حضور در بخش‌های حسن‌آباد، فشافویه شهر ری و همچنین برخی روستاهای تابعه همچون قلعه محمدعلی خان و کلین، ضمن گفتگو با مردم از نزدیک مشکلات منطقه را بررسی کردیم و طی جلسه‌ای با فرماندار، مصوباتی جهت رفع مشکل تصویب شد.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به مصوبات بازدید از منطقه شهر ری افزود: در جلسه مشترک تصویب شد مشکل آب شرب روستاها اعم از قطعی آب و افت فشار نهایتاً تا سه ماه آینده به صورت کامل برطرف شود. همچنین موضوع انتقال آب شرب شهرستان از رینک انتقال آب قمر بنی‌هاشم (ع) از سد ماملو پس از اخذ مجوز دیوان محاسبات نهایتاً تا یکسال و نیم آینده به بهره‌برداری برسد.

photo_۲۰۲۰-۰۶-۲۹_۱۱-۱۵-۲۲

خضریان ادامه داد: همچنین با توجه به نارضایتی اهالی روستای قلعه محمدعلی خان از اسراف آب برخی ساکنان مقرر شد، نصب کنتور آب مشترک‌های این روستا نهایتاً ظرف دوماه و بودجه تقریبی 2 میلیارد تومان انجام شود. پیرامون موضوع تبدیل درمانگاه تأمین اجتماعی بخش به درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی نیز قرار شد، مجمع نمایندگان تهران در جلسه‌ای با مسئولان مربوطه ابعاد موضوع را بررسی و اقدامات لازم صورت پذیرد. البته نسبت به رفع موضوع برق و خط تاکسی درمانگاه با فوریت اقدام شود.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص گاز رسانی روستاهای فاقد گاز نیز قرار شد طی دو مرحله (مرحله اول 6 کیلومتر در 3ماه و مرحله دوم 25 کیلومتر در یک سال و نیم آینده) اقدام شود. در خصوص رفع مشکل حمل و نقل اهالی حسن‌آباد نیز مقرر شد تا با احداث ایستگاه در خط مترو فرودگاه امام خمینی(ره) این مشکل برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز