در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

واکنش عفت شریعتی به جعلی بودن مدرک تحصیلی‌اش/ کار منافقین متصل به شبکه العربیه است

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۵:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۲۷۲۴
واکنش عفت شریعتی به جعلی بودن مدرک تحصیلی‌اش/ کار منافقین متصل به شبکه العربیه است
نماینده مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه زرند و کوه‌بنان گفت: مدارک موجود در وزارت کشور و شورای نگهبان را اگر بررسی کنید می‌بینید من با مدرک کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌ام.

«عفت شریعتی کوه‌بنانی»، نماینده مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه زرند و کوه‌بنان، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با «خبر منتشر شده مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی دکتری خود» گفت: این موضوع کذب محض است. من با مدرک کارشناسی ارشد عرفان اسلامی و کارشناسی ارشد مدیریت در انتخابات شرکت کردم و این موضوع صحت ندارد. من اصلا مدرک دکتری ندارم.

او در ادامه در خصوص «افرادی که این مسائل را مطرح کرده‌اند» افزود: طبق بررسی‌هایی که انجام دادم این‌ها کار منافقین متصل به شبکه العربیه است. مدارک موجود در وزارت کشور و شورای نگهبان را اگر بررسی کنید، می‌بینید من با مدرک کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌ام. 

شریعتی ادامه داد: روزمه من مشخص است. من دارای دو مدرک کارشناسی ارشد عرفان اسلامی و مدیریت برنامه‌ریزی هستم. 16 کتاب و مقاله هم دارم. تلفن و کد ملی ما دست همه است و پیش‌بینی این موارد را هم  نمی‌توانیم، داشته باشیم. 

گفتنی است یک فعال توییتری، نوشته بود: عفت شریعتی کوه‌بنانی نماینده مجلس در دوره یازدهم از حوزه انتخابیه زرند و کوه‌بنان است. ایشان قبلا نماینده مشهد و کلات در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نیز بوده است. اسم ایشان به عنوان فردی که مدرک دکتری از دانشگاه جعلی نیویورک خریداری کرده دیده می‌شود. 

او در توییتی دیگر آورد: با توجه به اطلاعات جدید الان می‌توانم صددرصد بگویم خانم عفت شریعتی، نماینده فعلی مجلس، مدرک دکتری با عنوان education managment را خریداری کرده است.

این در حالیست که عفت شریعتی مدرک دکترای خود را تکذیب کرد و گفت که اصلا دکترا ندارد که جعلی باشد. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز