اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۸۳۱۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی:

اعتقاد راسخ دارم که دولت ها باید تا روز آخر وظایف خود را انجام دهند/ نسبت بدون علم به دولتمردان به هیچ وجه جایز نیست، برخی از این نسبت‌ها حرام است/ نباید به وزرا تهمتی زده شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در ارتباط تصویری با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، مجلس یازدهم را «مظهر امید و انتظار مردم» خواندند و با استناد به «بنیه قوی و ظرفیت‌های مادی کشور» و «توانایی‌هایی معنوی و ایمانی ملت» تأکید کردند: اطمینان داریم همه مشکلات موجود قابل حل است و مجلس باید با اولویت‌بندی مسائل، پرهیز از حاشیه‌سازی و نیز کار مخلصانه برای مردم در روند حل مشکلات، تأثیر محسوس بگذارد.


///

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد؛

جمع آوری امضا برای طرح دوفوریتی مجلس برای توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی/ گزینه توقف یک موضوع جدی و روی میز است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در رابطه با اقدام مجلس برای خروج از ان پی تی گفت:نمایندگان مجلس در خصوص توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی طرحی دو فوریتی را آماده و پیشنهاد خواهند داد.


///

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:،

تندروها سعی دارند مردم را مجاب کنند همه مشکلات ناشی از روحانی است/ رئیس جمهور بعدی اصولگرا نیست، تندرو است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: بیش از 3 سال از دولت دوم روحانی می‌گذرد و تندورها از تریبون نماز جمعه قبل از کرونا، صدا و سیما و رسانه‌هایی که در اختیار دارند مردم را طوری آموزش می‌دهند و سعی دارند، مردم را طوری مجاب کنند که همه مشکلات مملکت ناشی از سیاست‌های روحانی است


///

امروز؛

سفیر اسپانیا با ظریف خداحافظی کرد

سفیر اسپانیا در ایران در پایان ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران برای خداحافظی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار کرد.


///

در دهمین جلسه دادگاه طبری و 31 نفر چه گذشت؟‬‎

دهمین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و 21 نفر دیگر این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی بابایی آغاز شد.


///

نماینده مردم یزد در مجلس:

اصلاح قانون انتخابات برای 1400 در حال آماده سازی است/ تصویب قانون پایان پاییز

نماینده مردم یزد در مجلس در خصوص اصلاح قانون انتخابات گفت: قانون اصلاح انتخابات باید به 1400 برسد و اگر کمیته مربوطه که یک ماه فرصت دارد کار را انجام و در موعد مقرر به کمیسیون بیاورد ودرصحن مجلس هم هرچه سریعتر به آن رأی دهند تا پایان پاییز، این قانون تصویب می‌شود.


///

نماینده ادوار مجلس:

مگر به مجلس رفته‌اید انتقام‌گیری کنید؟!/ نماینده تشبیه کننده روحانی و بنی‌صدر یا آن زمان به دنیا نیامده و خبر ندارد یا بی انصاف است/ مشکلات بر سر دولت تلنبار شده


///

دکتر روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

افرادی که به قصد سوداگری ارز صادراتی خود را به چرخه اقتصاد کشور برنمی‌گردانند، مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند/ همتی: صادرکنندگان برای برگشت ارز از تاریخ صدور پروانه صادراتی 4 ماه فرصت دارند

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت و نقش کلیدی تولید کنندگان و بازرگانان بخش خصوصی در اقتصاد کشور و جایگاه ممتاز آنان در شرایط تحریم، گفت: سیاست دولت تقویت و پشتیبانی از شرکت هایی است که در صف اول مقابله با تحریم قرار دارند و برای تامین کالاهای ضروری و مورد نیاز جامعه و مواد اولیه تولید، تلاش می کنند.


///

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

طرح یک فوریتی بازماندگان سهام عدالت سه‌شنبه به صحن علنی می‌رود/ در خصوص شرایط پیش آمده فقط یک دستگاه را مقصر نمی‌دانم/ در حوزه اقتصادی به جایگاه مورد نظر در سند چشم‌انداز 1404 نخواهیم رسید

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه دستگاه‌ها دست به دست هم بدهند اتفاق خوبی می‌افتد اما اگر جزیره‌ای و براساس منافع شخصی عمل شود و هرکسی بخواهد، حرف خود را به کرسی بنشاند، موفقیت حاصل نمی‌شود.


///

نماینده مردم تهران در مجلس:

تصمیم‌گیری درباره اعتبارنامه تاجگردون فقط خواست جبهه پایداری نبود/ بحث اصلاح‌طلبی و اصولگرایی در بررسی اعتبارنامه‌ها مطرح نبوده است

نماینده مردم تهران در مجلس می‌گوید: درباره تاجگردون باید گفت تصمیم‌گیری درباره اعتبارنامه او، فقط خواست جبهه پایداری نبود بلکه خواسته تعدادی از نمایندگان بود که برخی از آنها از جبهه پایداری بودند.


///

نماینده مردم خمینی‌‌شهر در مجلس یازدهم:

قبل از نمایندگی سه و نیم میلیون تومان برای مدیریت حوزه حقوق می‌گرفتم

نماینده مردم خمینی‌‌شهر در مجلس یازدهم گفت: من قبل از نمایندگی سه و نیم میلیون حقوق دریافت می‌کردم و مدیر حوزه علمیه بودم‌.

نظر شما