با صدور پیامی؛

فرمانده کل ارتش شهادت سرهنگ حامد پارسا معین را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۸۶۹۳
فرمانده کل ارتش شهادت سرهنگ حامد پارسا معین را تسلیت گفت
فرمانده کل ارتش شهادت سرهنگ حامد پارسا معین در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا را تسلیت گفت و نوشت: شهید پارسا معین با همه سختی‌ها و تعب ناشی از حجم بالای بیماران با همه توش و توان در پی درمان هم‌میهنان خود از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرلشکر سید «عبدالرحیم موسوی» روز دوشنبه در پی شهادت سرهنگ پزشک حامد پارسامعین از پزشکان نیروی پدافند هوایی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، با صدور پیامی اظهار داشت: بار دیگر سرباز امنیت و سلامت لباس شهادت پوشید و در هنگامه‌ای که غیور مردان و شیرزنان مدافع سلامت دل به میدان نبرد سپردند، فرزندان میهن در جامعه خدوم و پرتلاش بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با جد و جهدی مثال‌زدنی، با همه سختی‌ها و تعب ناشی از حجم بالای بیماران با همه توش و توان در پی درمان هم‌میهنان خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

فرمانده کل ارتش افزود: کوشش‌های چهارماهه همکاران عالیقدر در مجموعه بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران که با شایستگی تمام در خط اول مبارزه با کرونا موفق بوده‌اند،  نمونه‌ای از تلاش جهادی و مصداق بارز آیه هر کس نفسی را زنده کند گویا همه بشریت را زنده کرده است، می‌باشد.

موسوی عنوان کرد: شهادت این همرزم عالیقدر، پرتلاش و از خود گذشته را به خانواده وی، جامعه معزز بهداشت و درمان ارتش و خصوصاً همکاران در نیروی پدافند هوایی تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی تصریح کرد: امیدوارم خدای قادر متعال روح سرهنگ شهید حامد پارسا معین را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می‌داد در آغوش امن و آرام خود به شادمانی ابدی مهمان فرماید. برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی صبر و بردباری مسئلت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز