نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی:

دیوان محاسبات باید قوی باشد

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۲۹۷۹
دیوان محاسبات باید قوی باشد
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات باید قوی باشد زیرا مهم‌ترین رکن نظارتی مجلس است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محسن زنگنه»،  نماینده  مردم  تربت حیدریه  در  مجلس  شورای  اسلامی، گفت: عده‌ای می‌خواهند مشکلات کشور را به تحریم ربط دهند اما مشکل جای دیگری است. آقایان تصمیم می‌گیرند تا بازار سرمایه را تقویت کنند اما نمی‌دانند که تقویت بازار سرمایه، باعث رشد بازارهای موازی در حوزه مسکن ارز و طلا می‌شود. اصرار دولت بر ارز 4 هزار و 200 تومانی امری تعجب آور است. تصمیمات دولت در حوزه صادرات از جمله تصمیم اخیر در ایجاد یک فرصت برای بازگرداندن ارز صادراتی یا عدم امکان تهاتر ارز صادراتی با واردات از جمله دلایلی است که قیمت ارز را بالا برده است.

زنگنه گفت: چرا باید در چنین شرایطی صادرات بنزین به افغانستان انجام نشود یا زمانی که محصولی مانند زعفران می‌تواند تا 6 دهم میلیارد دلار ارز را سالیانه، وارد کشور کند چگونه است که مدت‌هاست دنبال رفع این مشکل هستیم اما هیچ عزمی، برای آن وجود ندارد.

نماینده  مردم  تربت حیدریه  در  مجلس  شورای  اسلامی اظهار کرد: به دلیل بی کفایتی مجلس دهم حوزه اختیارات مجلس کاهش یافته است. دیوان محاسبات باید قوی باشد زیرا مهم‌ترین رکن نظارتی مجلس است. امروز باید یک فرد پاکدست و امین و شجاع را در دیوان محاسبات  انتخاب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز