اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۵۰۴۶
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

باید مواردی که در ذهن آیت‌الله جنتی است را بگیریم/ پیشنهادات درباره اصلاح قوانین هیات نظارت را جمع آوری می‌کنیم/ کمیته نظارتی برای ارتباط با سایر نهادهای نظارتی شکل بگیرد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ممکن است مواردی باشد که بنده متوجه نباشم و یا مواردی در ذهن آقای جنتی باشد که باید از ایشان بگیریم.

///

سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

دوشنبه صبح مراسم معارفه بذرپاش برگزار می‌شود/ دیگر امکان بازگشت و برکناری رئیس دیوان محاسبات وجود ندارد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: مراسم تودیع و معارفه رئیس دیوان محاسبات در روز صبح ‌دوشنبه یعنی چهارم مرداد ماه برگزار می شود.

///

امروز؛

سفرای جدید پرتغال و اسپانیا رونوشت استوارنامه خود را تسلیم ظریف کردند

سفیران جدید پرتغال و اسپانیا در جمهوری اسلامی ایران ضمن دیدار با وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کردند.

///

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در دولت یازدهم:

دولت آمریکا باید از ایران عذرخواهی کند/ همه خسارت‌های هواپیمای ایرانی و خسارت‌هایِ مادی و معنوی آن باید پرداخت شود

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در دولت یازدهم گفت: دولت آمریکا باید از ایران به دلیل مزاحمتی که برای هواپیمای ایرانی و سرنشینان غیرنظامیِ آن ایجاد کردند، عذرخواهی کند.

///

پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح به‌ مناسبت سالروز عملیات مرصاد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد عملیات غرور انگیز مرصاد خاطرنشان کرد: حافظه تاریخ ایرانیان گواهی می‌دهد گروهک منفور و خائن منافقین، آخرین حلقه استکبار و صهیونیسم بین‌المللی برای درهم شکستن مقاومت پیروزمندانه ایران است.

///

دکتر روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

بخش دولتی باید پیشتاز مقابله با گرانی باشد/ انتظار ثبات بیشتر در بازار ارز با افزایش همکاری صادرکنندگان/ تاکید بر تقویت بورس کالا

رئیس جمهور با تاکید بر مقابله موثر با افزایش غیرقابل توجیه قیمت برخی از کالاها، تصریح کرد: همزمان با تلاش ها برای رونق تولید و سرعت و بهبود کیفیت تولید کالاها، عرضه کالا به مصرف کننده و خریدار نهایی نیز باید به همان اندازه مورد توجه و اهمیت باشد.

///

سفیر اسبق ایران در انگلستان:

اسرائیل می‌خواهد با استفاده از ترامپ جنگی را در ایران راه بیندازد/ اسرائیل تحریک کرد آمریکا اقدام کرد/ ترامپ ممکن است دست به حرکتی بزند

سفیر اسبق ایران در انگلستان می‌گوید: اسرائیل به شدت احساس ترس می‌کند و به دنبال این است که تا فرصت روی کار بودن ترامپ از دست نرفته جنگی را علیه ایران به راه بیندازد برای اینکه فکر می‌کند ایران در ضعیف‌ترین موقعیت قرار دارد. تحریکات از ناحیه اسرائیل و توسط پمپئو اتفاق می‌افتد.

///

یک عضو حزب اتحاد ملت:

مشکلات مادی مردم می‌تواند در انتخابات آینده ابزار دست تندروها باشد/ در انتخابات آینده احتمال حضور فعال مردم را نمی‌بینم

یک عضو حزب اتحاد ملت می‌گوید: مشکلات مادی و مالی مردم می‌تواند به عنوان یک ابزار در دست تندروها باشد که به مردم بگویند ما می‌توانیم مشکلات شما را حل کنیم و بسیاری از افراد را از اقشار پائین و حاشیه‌نشین‌ها را با خودشان همراه کنند.

///

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

آمریکا منافع خود را در ناامنی منطقه تعریف می‌کند/ منتظر روشن شدن ابعاد تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در رابطه با ورود این کمیسیون به حادثه تهدید هواپیمای مسافربری ایرانی توسط جت‌های جنگنده آمریکایی در حریم هوایی سوریه گفت: به عنوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به این قضیه، ورود می کنیم.

///

وزیر امور خارجه نوشت؛

دنیا به چه سمتی می‌رود؟

وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از سؤالاتی که ذهن سیاستمداران، متفکرین و مردم سراسر جهان را به خود مشغول کرده، سمت و سوی تحولات جهانی است. دنیا به چه سمتی می‌رود.

///

وزیر کشور:

هر کاری برای آموزش و پرورش انجام شود، در اصل برای همه مردم انجام شده است

وزیر کشور با تاکید بر اینکه هر کاری برای آموزش و پرورش انجام شود، در اصل برای همه مردم انجام شده است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در زمره بخش‌های خدمت‌رسانی است که همه ملت ایران از آن بهره‌مند می‌شوند و هر امکان و کمکی به آموزش و پرورش کشور برابر با کمک به کل ملت ایران است.

///

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی:

مجلس یازدهم از حاشیه‌سازی دوری کند/ اکثریت مجلس در حال رفتن به سمتی است که اقدامات آنها برای سفره مردم احساس شود

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس یازدهم از حاشیه‌سازی پرهیز کنند و اولویت‌بندی در مورد مباحثی که می‌خواهند به آن بپردازند را مدنظر قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز