ساعاتی قبل؛

سفیر ایران در لبنان از یکی از مجروحان پرواز تهران ـ بیروت عیادت کرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۴:۲۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۵۵۶۴
سفیر ایران در لبنان از یکی از مجروحان پرواز تهران ـ بیروت عیادت کرد
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و سفیر کشورمان از یکی از مجروحان پرواز تهران ـ بیروت ماهان عیادت کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عباس خامه‌یار» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان از عیادت خود و «محمدجلال فیروزنیا» سفیر کشورمان از یکی از مجروحان بدحال پرواز تهران ـ بیروت ماهان خبر داد.

رایزن فرهنگی کشورمان در بیروت در صفحه شخصی خود نوشت:

روز گذشته (شنبه) به اتفاق جناب فیروزنیا، سفیر کشورمان در لبنان با حضور در بیمارستان رسول اعظم(ص) بیروت، از یکى از مجروحان عملیات تروریستى آمریکا در تعرض به هواپیماى مسافربرى ماهان، عیادت و از  پزشکان و پرستاران این بیمارستان قدردانی کردیم.

اواخر پنجشنبه شب دوم مردادماه 1399 بود که دو جنگنده آمریکایی در حالی که هواپیمای ایرباس «A310» شرکت ماهان ایر در روت بین‌المللی در حال حرکت از تهران به سمت بیروت بود، در اقدامی غیرقانونی اقدام به رهگیری و ایجاد مزاحمت برای آن کردند.

خلبان این پرواز پس از بی‌اعتنایی دو جنگنده به پیام‌هایش، با هوشمندی و سرعت عمل به موقع ارتفاع هواپیما را سریعا کاهش داد تا «عملیات سوتر» آمریکایی‌ها برای به اشتباه انداختن پدافند هوایی سوریه را خنثی کند.

در جریان این عملیات غیرقانونی که سخنگوی سازمان تروریستی سنتکام رسما مسئولیت آن را پذیرفت، متاسفانه تعدادی از مسافران پرواز ماهان مجروح شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز