امروز؛

در یک مانور نظامی ۸ نفر ناپدید شدند

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۷۴۰۲
در یک مانور نظامی ۸ نفر ناپدید شدند
فرمانده ۱۵ مین یگان اعزامی دریایی آمریکا با تایید حادثه رخ داده گفت: ما به علت وقوع این حادثه عمیقا ناراحت هستیم و به تلاش‌های خود برای پیدا کردن دریانوردان مفقود شده ادامه می‌دهیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شبکه سی ان ان، با رخداد یک سانحه در نفربر آبی خاکی (AAV) در حین مانور آموزشی تا کنون یک نفر جان باخته و هشت نفر مفقود شده‌اند. 

براساس بیانیه نیروی دریایی آمریکا، جستجو و تلاش برای یافتن هشت فرد مفقود شده با پشتیبانی نیروی دریایی و گارد ساحلی آغاز شده است. 

نیروی دریایی آمریکا در ادامه می‌افزاید، در این سانحه حداقل دو نفر دیگر زخمی شده‌اند و به بیمارستان‌های کالیفرنیای جنوبی منتقل شده‌اند. 

به گفته نیروی دریایی آمریکا، حادثه در حین مانور آموزشی پانزدهمین یگان اعزامی دریایی و گروه جزیره ماکین در مجاورت جزیره سن کلمنته کالیفرنیا رخ داده است. 

"کریستوفر برونزی" فرمانده ۱۵ مین یگان اعزامی دریایی آمریکا با تایید حادثه رخ داده گفت: ما به علت وقوع این حادثه عمیقا ناراحت هستیم و به تلاش‌های خود برای پیدا کردن دریانوردان مفقود شده ادامه می‌دهیم. 

نیروی دریایی آمریکا تا کنون در مورد علت و چگونگی وقوع حادثه در نفربر آبی خاکی اطلاعاتی را منتشر نکرده و مشخص نیست که حادثه مربوطه در برخورد با دیگر نفربر و یا براثر انفجار رخ داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز