رییس سازمان برنامه و بودجه:

تحقق ۱۳۵۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری رهاورد سفر به فارس است

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۷۵۹۹
تحقق ۱۳۵۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری رهاورد سفر به فارس است
رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: در سفر به استان فارس ۳۸ طرح و پروژه ناتمام‌ تولیدی دولت برای تحقق جهش تولید، با مشارکت بخش خصوصی، بانک‌ها و خود دولت مقرر شد هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، محمد باقر نوبخت، در دومین روز از سفر خود به استان فارس، با شرکت در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس ابراز داشت:به این ترتیب با این برنامه ۵هزار و ۳۵ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد که در قالب موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه با استاندار فارس عملیاتی می‌شود.

او ادامه داد: در طی چند سال گذشته از ۵۰ پروژه‌ای که در سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت باعنوان مصوبات دولت در دستور کار سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت، هزار و ۱۸ میلیارد تومان منابع تعیین شده بود که تا امروز ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه هنوز برخی  طرح‌ها به پایان نرسیده است، اظهار کرد: برخی طرح‌ها به دلیل افزایش قیمت، افزایش حجم کار و کمیت پروژه به طول انجامیده است.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: سهم ۱۲۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تکمیل آزادراه شیراز به اصفهان تا ایزدخواست پرداخت شده است و استاندار فارس باعنوان نماینده عالی دولت قاطعانه این موضوع را تا به سرانجام رسیدن آن، پیگیری  خواهد کرد.

نوبخت افزود: در ارزیابی‌های صورت‌گرفته در سفر کنونی، دو هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان برای ۱۵ پروژه‌ که می‌تواند تا پایان سال به سرانجام برسد، نیاز است و سیاست دولت این است که طرح‌هایی که هزاران میلیارد تومان برای به سرانجام رسیدن آن‌ها هزینه شده است با پرداخت چند صد میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد و وارد چرخه تولید شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: با همه محدودیت‌های اعتباری دولت تا سقف ۸۰ هزار میلیارد تومان از مجلس برای تکمیل طرح‌های یادشده مجوز گرفته است و براساس اولویت‌ها می‌تواند تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز