یک چهره اصولگرا:

از افراد با نفوذ در جریان انقلاب برای حضور در شاجا دعوت نشده است/ با شاجا و جمنا تفاوت دیدگاه و روش داریم

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۵:۴۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۸۲۶۸
از افراد با نفوذ در جریان انقلاب برای حضور در شاجا دعوت نشده است/ با شاجا و جمنا تفاوت دیدگاه و روش داریم
یک چهره اصولگرا در مورد علت حضور نداشتن خود در شاجا گفت: دلیل آن این است که ما با این برادران حزبی و گروهی مشهور به شانا، جمنا و امثال اینها تفاوت در نگاه و روش داریم.

«حمید رسایی»، یک چهره اصولگرا، در پاسخ به اینکه شکل‌گیری گروه‌هایی در قالب عناوین مختلف در جبهه اصولگرا تا چه اندازه بیانگر تفرقه در این جریان است؟ به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا گفت: تشکیل گروه‌‌ها و دورهمی‌های سیاسی برای جمع‌بندی و رسیدن به نتیجه واحد در بین جریانات سیاسی همسو و همفکر از جمله در اصولگرایان یا اصلاح‌طلبان امری بدیهی است و تشکیل مجموعه‌هایی مثل شانا یا شاجا یا اسامی دیگر، چیز عجیبی نیست.

این چهره نزدیک به جبهه پایداری افزود: همچنین احتمال دارد مجموعه‌های دیگر هم شکل بگیرد که نه در چارچوب احزاب اصولگرا بگنجند و نه در قالب احزاب اصلاح‌طلب؛ اختلاف نظر در بین افراد این گروه‌ها طبیعی است.

رسایی در واکنش به در محفل‌های شکل گرفته در جریان اصولگرا کمتر نام چهره‌های شناخته شده و سنتی این جریان به چشم می‌خورد، آیا چهره‌های سنتی جریان اصولگرا حذف و کنار گذاشته شدند؟ تصریح کرد: به دلیل اینکه بنده در این مجموعه‌ها حضور ندارم، طبعا کمتر از اسامی افراد آنها یا کسانی که این مجموعه‌ها را تشکیل می‌دهند، یا کسانی که باید دعوت شوند، اطلاع دارم.

این چهره اصولگرا در پاسخ به پرسشی در مورد دعوت از او برای حضور در جلسات شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب و عضویت در آن خاطرنشان کرد: از بنده و دوستان زیاد دیگری که اتفاقا در بدنه جریان انقلابی و بخشی از مردم حضور و نفود دارند، برای شرکت در این جلسات دعوت نشده است.

رسایی در توضیح علت دعوت نکردن از او و سایرین برای حضور در شاجا یادآور شد: شاید دلیل آن این است که ما با این برادران حزبی و گروهی مشهور به شانا، جمنا و امثال اینها تفاوت در نگاه و روش داریم. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز