رئیس مجلس شورای اسلامی:

دل‌های همه ما در حادثۀ مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت سرشار از غم شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۹۸۱۰
دل‌های همه ما در حادثۀ مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت سرشار از غم شد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دل‌های همه ما در حادثۀ مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت در لبنان سرشار از غم و اندوه شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نطق پیش از دستور محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز ١۵ مرداد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلا

دل‌های همه ما در حادثۀ مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت در لبنان سرشار از غم و اندوه شد. قلب‌های مردم ایران با مردم داغدیدۀ لبنان همراه و همدرد است؛ این حادثه را به ملت عزیز لبنان، دولت و پارلمان این کشور و به خصوص مجاهدان حزب الله و برادر عزیزم سید حسن نصرالله رهبر عزیز مقاومت، تسلیت می‌گویم. از خداوند برای جانباختگان والامقام این حادثه علو درجات، برای مجروحین حادثه صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌های این جانباختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به خصوص مردم صبور بیروت، صبر و سلامت مسئلت می‌کنم. رحمت و رضوان خداوند بر از دست رفتگان جلیل القدر این حادثه. ایران مثل همیشه آمادۀ هر گونه همکاری و کمک‌های انسان دوستانه است و برای تحقق و تسریع این امر، با مقامات ذی‌ربط ایرانی و لبنانی همراه خواهد بود و در همین راستا از سازمان هلال احمر و نهادهای امدادی می خواهیم در اسرع وقت به کمک برادران مان و آسیب دیدگان این حادثه دردناک در لبنان و بیروت بشتابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز