اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۰۸۲۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران:

کارگزاران هیچ‌گاه با نظام قهر نمی‌کند/ محسن هاشمی هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته است/ استعفای کرباسچی به هیچ عنوان مطرح نیست

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران مطرح کرد: در انتخابات 1400 هم حزب کارگزاران، چون پایه‌گذار اصلاحات است، نمی‌تواند جدا از اصلاح‌طلبان تصمیم بگیرد اما اینکه آیا کارگزاران کاندیدا خواهد داشت یا خیر، بستگی به موضعِ نظام دارد.

///

نماینده مردم رشت در مجلس:

منتقدان برجام بگویند، در برابر فشار اتحادیه اروپا، شورای امنیت، تحریم‌ها چه گزینه بهتری داشتند؟/ هیچکس گزینه‌ای بهتر از برجام رو نمی‌کند/ ناگفته‌های زیادی در سینه تیم دیپلماسی حبس است

نماینده مردم رشت در مجلس دهم می‌گوید: دولت آقای روحانی یک بدشانسی آورد و آن هم بر سر کار آمدن ترامپ بود. تیم دیپلماسی ایران در برجام نسبت به تیم دیپلماسی اوباما بسیار موفق‌تر عمل کرد و توانست کارهایی بکند که تیم دیپلماسی ترامپ متوجه آن شد. ترامپ زیر برجام زد اما همین امروز ترامپ مطابق برجام نمی‌تواند جلوی فروش سلاح به ایران را بگیرد. در نتیجه هنوز اثرات برجام باقی مانده است.

///

سیدرضا صدرالحسینی:

اسرائیل از انفجار در بیروت بیشترین منفعت را می‌برد/ هیچیک از افراد مرتبط با حزب‌الله در این حادثه به شهادت نرسیدند که بگوییم آنها مسئول هستند/ باید قدر امنیت موجود در کشور را بدانیم

یک کارشناس مسائل بین‌الملل می‌گوید: به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی از این اتفاق سود بیشتری می‌برد. آنها احساس می‌کنند که می‌توانند مدتی از زیر فشار توازن وحشتی که حزب‌الله ایجاد کرده مصون بمانند.

///

با صدور پیامی؛

واعظی روز خبرنگار را تبریک گفت

رئیس دفتر رئیس جمهور در پُستی اینستاگرامی، روز خبرنگار را تبریک گفت.

///

سید عباس موسوی روز خبرنگار را تبریک گفت

سخنگوی وزارت امورخارجه به مناسبت روز خبرنگار در توییتر نوشت: اخبار و روایت خبرنگاران ایرانی در سیاهی شب‌های جهان بر آوب، کوکب هدایت آسمان ایران کهن است.

///

افزایش آمار کشته‌های انفجار بیروت به ۱۴۵ تن/ ماکرون: کمک‌ها به دست‌های فاسد نخواهد رسید

رئیس جمهور فرانسه روز پنجشنبه قول کمک به لبنان را داد، اما به شهروندان عصبانی و شوکه از انفجاری که ۱۴۵ تن را کشت، اطمینان داد هیچ چک سفیدی به رهبران لبنانی داده نخواهد شد.

///

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز خبرنگار:

ارج نهادن خبرنگار پاسداشت حقیقت است

رئیس جمهور ارج نهادن به خبرنگار را پاسداشت حقیقت دانست و با بیان اینکه تعهد بدون مرز به حقیقت، از خبرنگاران مرزبانانی ساخته که افکار عمومی را در برابر «تحریف» محافظت می‌کنند، تاکید کرد: در روزهای سخت کنونی، صف‌آرایی در برابر تحریف، صورتی از جانفشانی برای وطن و چهره‌ای روشن از میهن دوستی است.

///

یادداشت؛

پیام ربیعی به مناسبت روز خبرنگار

علی ربیعی/دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت

///

پیام تبریک امیر حاتمی به مناسبت روز خبرنگار

​وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه دفاع از ارزش‌های گرانسنگ انسانیت یاد کرد و گفت: خبرنگاران کلمه شرافت و بی باکی را به تمامی معنی به الگوی جهانی در امر اطلاع رسانی بدل نموده اند.

///

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به استعفای برایان هوک

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به استعفای هوک اعلام کرد که سیاست کمپین فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شکست خورده است.

///

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان:

اصلاح‌طلبان در حال تعریف ساختار جدیدی با محوریت احزاب هستند/ تاکنون در مورد حضور چهره‌ها در انتخابات بحث نکردیم

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: ساختار جدیدی با محوریت احزاب در حال تعریف شدن است و اگر قرار است که اشخاص در آن حضور داشته باشند، اشخاص تاثیرگذاری حاضر شوند نه اینکه هر فردی بیاید لذا تاکید بر این است که هر کسی نتواند وارد ساختار جدید شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز