یادداشت اختصاصی؛

اتفاقات مهمی در راه است

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۳:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۰۸۶۳
اتفاقات مهمی در راه است
یادداشت- علی قربانی

بازی به انتهای خودش نزدیک می شود..

رییس گروه اقدام علیه ایران هم از قطار ترامپ به بیرون پرتاب شد. 

هوک کسی بود که تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران را راهبری می‌کرد و با تهدید و ارعاب کشورها، مانع از تجارت ازاد با کشورمان می شد او وعده داده بود که کار جمهوری اسلامی به ۶ ماه نمی کشد همانطور که جان بولتون ادعا کرد نظام جشن چهل سالگیش را نمی بیند.

بازی دارد به انتهای خودش نزدیک می شود.

امریکایی ها پس از تحمل شکست در جبهه های نیابتی با حقیر ترین شکل ممکن دست به عمل جنون امیز زدند و قهرمان ملی ایرانیان را به شهادت رساندند. 

ایران بلافاصله با سیلی محکمی پاسخ داد اما #انتقام_سخت را خروج کامل امریکا از منطقه عنوان کرد.

روش بازی تغییر کرده، نوبت به بازی انفجارهای بی صاحب رسیده، درست چند روز بعد از انفجار در نطنز بخشی از یک ناو امریکایی در اقیانوس ارام اتش می گیرد و امریکا در اخرین مانورش در ساحل کالیفرنیا از دشمن فرضی شکست می خورد، بیش از ده نفر از نیروهایش کشته و مفقود می شود دو روز بعد انفجار در بندر بیروت دنیا را به شوک فرو می برد قدرت انفجار به اندازه یک بمب هیدروژنی تخمین زده شده است.

ترامپ هر چه به پایان دوره اش نزدیکتر می شود فشار عصبی بیشتری را متحمل می شود و ممکن است با کارتهای خطرناک تری بازی کند. جمهوری اسلامی در صبر استراتژیک تا به امروز موفق عمل کرده یعنی هم جلوی جنگ را گرفته و هم زیر بار مذاکره با ذلت نرفته است، همراهی مردم زیر سخت ترین فشارهای اقتصادی دشمن شبیه به معجزه است.

دیروز رییس جمهوری وعده از یک گشایش اقتصادی مهم ظرف هفته ی اینده داد که با هماهنگی سه قوه صورت پذیرفته، درست فردای انروز خبر استعفای برایان هوک رسانه ای شد.

اتفاقات مهمی در راه است؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز