علی ربیعی:

وزیران بهداشت و علوم مامور بررسی موضوع کنکور شدند

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۲۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۲۷۱۲
وزیران بهداشت و علوم مامور بررسی موضوع کنکور شدند
سخنگوی دولت در پیام اینستاگرامی با بیان اینکه وزیران بهداشت و علوم موظف به بررسی موضوع کنکور شدند، نوشت: امسال کنکور هم متاثر از شرایط کرونایی قرار گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، "علی ربیعی" سخنگوی دولت در پیام اینستاگرامی با بیان اینکه وزیران بهداشت و علوم موظف به بررسی موضوع کنکور شدند، نوشت: امسال کنکور هم متاثر از شرایط کرونایی قرار گرفته است. عده ای از داوطلبان و خانواده های آنها نگران تعویق کنکور و آثار خستگی و روانی آن هستند و عده ای نیز نگران خطرات ناشی از عدم رعایت مسائل بهداشتی می باشند.

 ربیعی  در این پیام که سه شنبه شب انتشار یافت ،‌تصریح کرد: رئیس جمهوری با درک نگرانی همه این افراد بر بهترین و عملی ترین تصمیم با بررسی همه جوانب آموزشی، اجتماعی، شروع سال تحصیلی با محوریت مساله سلامت تاکید داشتند.
وی افزود: وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری موظف شدند با حضور کارشناسان و در نظر گرفتن همه ی دیدگاه های صاحب نظران در جامعه و کارشناسان سایر قوا ،تمامی موارد و جوانب را با اولویت سلامت بررسی و تصمیم مناسب را اتخاذ کرده و به رئیس جمهور اعلام کنند.

براساس بیانیه مشترک وزیران بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و علوم و تحقیقات و فن آوری که لحظاتی قبل(سه شنبه شب) انتشار یافت،‌مقرر  شد زمان کنکور سراسری در تاریخ اعلام شده پیشین از 29 مرداد تا یکم شهریور 1399در رشته های تحصیلی علوم تجربی ، ریاضی ، علوم انسانی ، هنر  و زبان های خارجی برگزار می شود.

نظر شما