نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام مردم سالاری است

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۳۲۶۸
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام مردم سالاری است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار  گفت: ۴۰ سال است که در کنار بادامچیان با خبرنگاران همکاری می کنیم و نکاتی که عرض می کنم کلی گویی نیست و مجموعه تجربیات ماست.

او افزود: خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام، مردم سالاری است. همه مطالبی که در حوزه شفافیت مطرح می شود مربوط به خبرنگاری است.

میرسلیم در ادامه تصریح کرد: نقدها باید به موقع بیان شود، زودتر باشد یا دیرتر فایده ندارد. خبرنگار باید تشخیص دهد که چه زمانی باید حق را بیان کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حق باید کامل بیان شود نه به شکل نصفه و نیمه و گزیده و گزیدن صحبت ها، باید با هماهنگی صاحب سخن باشد.

میرسلیم ادامه داد: من در زمان وزارت ارشاد خود مطلبی را مطرح کردم و آن هم اخلاق خبرنگاری بود. اخلاق خبرنگاری از مسائل اساسی و مهم است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه خاطرنشان کرد: مراعات مسائل اخلاقی شامل چند بند است. اول از همه این است که من در مقام پاسخ دهنده چقدر اخلاص دارم و اگر شما به عنوان خبرنگار این را کشف کنید، این هنر شماست.

میرسلیم در پایان یادآور شد: خبرنگار نباید حق را ابزار لذت نفس خود قرار دهد و یک خبر را طوری ارائه دهد که مقاصد شخصی او محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز