اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۲۰۷۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور فرا رسیدن سالروز استقلال جمهوری ازبکستان را تبریک گفت

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به رئیس جمهور ازبکستان، ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و نهمین سالروز استقلال این کشور، تاکید کرد: امیدوارم با عنایت جناب‌عالی و تلاش مسوولان اقتصادی دو کشور، شاهد تعمیق روزافزون همکاری‌ها در راستای تامین منافع دو ملت باشیم.

///

برگزاری جلسه ارکان حقوقی دولت برای فوتبال؛

جنیدی: جزئیات قرارداد ویلموتس بررسی شد/ پیش‌بینی تمهیدات ویژه برای دفاع مستدل در CAS/ سازمان حقوقی دولت به فدراسیون کمک می‌کند/ نباید از محدودیت‌های تحریمی به سادگی گذشت

معاون حقوقی رئیس جمهور از برگزاری جلسه حقوقی برای بررسی جزئیات قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی و چگونگی دفاع از منافع ایران در ادامه رسیدگی به شکایت این مربی بلژیکی در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) خبر داد.

///

ولایتی درگذشت مرحوم عرب را تسلیت گفت

در پی درگذشت حاج محمد عرب معاون اسبق وزارت خارجه و از دیپلمات های با سابقه وزارت خارجه، ولایتی طی پیامی این مصیبت را تسلیت گفت.

///

تحلیلگر ارشد مسائل اسرائیل:

اقدام امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با اسرائیل برای منطقه فاجعه است/ به دشمن شماره یک خاورمیانه اجازه داده شد تا وارد منطقه شود

تحلیلگر ارشد مسائل اسرائیل گفت: اقدام امارات مبنی بر عادی سازی روابط با اسرائیل فاجعه برای منطقه است.

///

رئیس مجلس:

امیدوارم با روحیه جهادی بتوانیم مشکلات استان خوزستان حل کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت بررسی پروژه های استان خوزستان و تلاش برای بهره برداری از آنها تاکید کرد و گفت: وظیفه نخست مجلس نظارت دقیق بر پروژه ها، کارها و اعتبارات است و مردم باید بدانند که پروژه های شهرستان شان در چه وضعیتی قرار دارد و چه وقت تکمیل می شود.

///

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

کاندیداها حق تشکیل ستاد انتخابات ندارند/ عراقی‌ها برای مراسم اربعین امسال، زائر خارجی نمی‌پذیرند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: سفیر ایران در بغداد به ما اعلام کرد که مسئولان عراقی به صراحت اعلام کرده اند که امسال به خاطر بیماری کرونا زائر خارجی را نمی پذیرند.

///

عضو حزب اعتماد ملی:

مردم به جز احمدی‌نژاد، هیچ‌گاه به رئیس‌جمهور اصولگرا رأی ندادند/ در مجلس پنجم دو بار آبستراکسیون کردیم/ تجربه ثابت نکرده اینکه مجلس اصولگراست حتما رئیس جمهور بعدی هم اصولگراست،

عضو حزب اعتماد ملی گفت: در انتخابات ریاست‌ جمهوری به جز دوره احمدی‌نژاد، که مردم به یک رئیس‌جمهور اصولگرای صرف یا تند رأی دادند، طی این 40 سال هیچ‌گاه به رئیس جمهور اصولگرا رأی ندادند.

///

دیپلمات سابق کشورمان:

تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران از زمان اوباما آغاز شد/ برخی از جناح‌های داخلی منجر به خروج سرمایه از ایران شدند/ هدف پمپئو تبلیغ بیشتر علیه ایران است

دیپلمات سابق کشورمان گفت: در حقیقت تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران از زمان اوباما و به بهانه ارسال موشکی که روی آن شعار نوشته شده بود، آغاز شد.

///

وکیل نسرین ستوده:

خود نسرین ستوده از ملاقات با خانواده امتناع کرد/ قانون کاهش جرائم تعزیری در رابطه با پرونده نسرین ستوده اعمال نشده

وکیل نسرین ستوده گفت: قانون کاهش جرائم تعزیری در رابطه با پرونده نسرین ستوده اعمال نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز