رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

دولت را تخریب می‌کنند تا شانس رای آوردن داشته باشند/ برخی تا چهار سال منتقد می‌مانند و تخریب می‌کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۵:۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۳۰۷۷
دولت را تخریب می‌کنند تا شانس رای آوردن داشته باشند/ برخی تا چهار سال منتقد می‌مانند و تخریب می‌کنند
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: هر چه به زمان انتخابات نزدیک شویم، چون برخی نمی‌توانند خود را اثبات کنند بنابراین سیاست تخریب رقیب را در پیش می‌گیرند.

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که "با توجه به تاکید رهبری مبنی بر اینکه اقدامات دولت باید به گوش مردم برسد، شاهد این هستیم برخی اقدامات دولت را زیر سوال می برند، این رویکرد سیاسی را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: در برخی کشورها، پس از پایان انتخابات سیاست همکاری را برای توسعه و حل مشکلات در پیش می گیرند اما متاسفانه در کشور ما، گروه‌هایی که در انتخابات با یکدیگر رقابت می‌کنند همواره تا چهار سال منتقد می‌مانند البته که انتقاد عیبی ندارد، اما برخی تخریب می‌کنند.

او ادامه داد: هر چه به زمان انتخابات نزدیک شویم، چون برخی نمی‌توانند خود را اثبات کنند بنابراین سیاست تخریب رقیب را در پیش می‌گیرند؛ هر چه به آخر سال نزدیک می‌شویم، بیشتر شاهد این موضوع هستیم. با  شرایط خاص کشور و با توجه به مسائل تحریم‌ها و با توجه به فشاری که کرونا بر اقتصاد کشور وارد کرده است، چاره ای نیست و باید اختلافات سیاسی و جناحی کنار گذاشته شود و برای رفاه و حل مشکلات مردم، با هم همکاری کنیم.

رئیس دفتر رییس جمهور تاکید کرد: برای انتخابات یک دوره 20 روزه تا یک ماه مشخص شده است تا رقبا حرف‌هایشان را با مردم بزنند، برنامه‌های خودشان را بگویند اینکه از اکنون دولت را تخریب کنند تا مردم را از این دولت ناامید کنند به امید اینکه، شانس رای آوردن داشته باشند کار درستی نیست. امیدوارم رسانه‌ها و هم صدا و سیما بیشتر عملکرد دولت را به مردم بگویند تا مردم امیدوار شوند. 3

نظر شما