اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۳۳۵۲
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

چرا برخی نخبگان سیاسی عضو هیچ حزبی نیستند؟

طی سال‌های گذشته، با وجود گسترش فعالیت‌های حزبی در ایران و شکل‌گیری جبهه‌ها و گروه‌های سیاسی در قالب یک حزب، اما هستند بسیاری که با وجود تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه، شناخته شده تر بودن و داشتن محبوبیت، هیچ گاه در قالب یک مجموعه حزبی فعالیت نکرده‌اند و یا به دلایلی از فعالیت حزبی بازمانده‌اند.

///

وزیر راه و شهر سازی:

اعطا وام ودیعه مسکن به زودی شتاب می‌گیرد/ در موضوع مالیات بر خانه‌های خالی، کسی نمی‌تواند فریبمان دهد

وزیر راه و شهر سازی در رابطه با سو استفاده از کد رهگیری برای عدم پرداخت مالیات خانه های خالی، گفت: کسی نمی‌تواند فریبمان دهد.

///

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس:

"دهقان" نقش مهمی در مشارکت شورای نگهبان با مجلس ایفا می‎کند/ شورای نگهبان به مجلس روی خوشی نشان داد/ اختلاف نظر درباره قرارگاه تحول زیاد است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: دهقان که تجربه حضور در چندین دوره مجلس شورای اسلامی دارد و اکنون هم به عنوان حقوقدان در شورای نگهبان است، نقش بسیار مهمی در ایفای کارهای تعاملی بازی می کند.

///

غافلگیری اصولگرایان در انتخابات 1400?

در حالی که بسیاری از چهره‌های سیاسی اصولگرا با به دست آوردن کرسی‌های مجلس یازدهم، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 1400 را به نفع خود گمانه‌زنی و حتی پیش‌بینی می‌کنند اما در مقابل جریان رقیب از پیش‌بینی‌های آنها، برداشت‌های دیگری دارند.

///

گزارش هفته؛

شکست دیگر برای آمریکا؛ این بار در وین/ دو راهی شکست و یا انزوا

همزمان با تلاش های ایالات متحده آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های قبلی شورای امنیت علیه ایران که به موجب برجام تعلیق شده بود، کمیسیون مشترک برجام، در شانزدهمین نشست خود، بیانیه‌ای صادر کرد که در آن اعضای 1+4 بر تداوم پایبندی اعضای باقی مانده به برجام تاکید کردند.

///

عضو حزب کارگزاران سازندگی:

خاتمی چند بار مطرح کرده که کار دسته جمعی در ایران، جواب نمی‌دهد/ خاتمی و حجاریان به اعتقادی به حزب ندارند

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: این که امثال خاتمی و حجاریان یا دیگران از ورود به احزاب استقبال نمی کنند به این دلیل است که اعتماد به کار حزبی ندارند و فکر می‌کنند که حزب جواب نخواهد داد.

///

یک کارشناس مسایل خاورمیانه مطرح کرد؛

احتمال بهبود روابط ایران و آمریکا بعد از پیروزى ترامپ در دور دوم ریاست جمهورى/ بازگشت آمریکا به برجام منوط به عذرخواهى رسمى از ایران است

یک کارشناس مسایل خاورمیانه گفت: این احتمال وجود دارد که دونالد ترامپ در این انتخابات شکست بخورد اما اگر دوباره پیروز شود باز هم می تواند به برجام برگردد و شاید سیاست بهتری نسبت به ایران اتخاذ کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز