دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی:

بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت عامل اصلی شکست معامله قرن است

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۴۳۰۳
بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت عامل اصلی شکست معامله قرن است
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین نشست اخیر رهبران مقاومت و فلسطین در بیروت را گامی سرنوشت ساز برای آینده فلسطین و آزادی سرزمین اشغالی فلسطین از یوغ صهیونیست های تروریست، توصیف کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، بیداری ملت فلسطین و پویایی مقاومت را عامل اصلی شکست معامله قرن و توطئه عادی سازی روابط برخی حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی دانست و ابراز امیدواری کرد که با متحد شدن گروه های فلسطین و تمرکز بر روند مقاومت، شاهد لغو توافقات سازش و شروع انتفاضه مردمی جدید علیه صهیونیست ها باشیم.

وی افزود: امروز بر همه فلسطینی ها ثابت شده است که «مقاومت» و «قدرت» تنها زبانی است که اشغالگران صهیونیست قدس آن را بخوبی می فهمند.

امیرعبداللهیان با تاکید بر نقش صهیونیست ها در نا امن کردن منطقه، حمایت 40 ساله جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین را یک وظیفه اسلامی برای مقابله با جنایات محور آمریکا و صهیونیست ها توصیف و تاکید کرد که ملت های منطقه و امت اسلامی بر خلاف برخی از حکام خود قضیه فلسطین را اولویت اول جهان اسلام می دانند و برای آزادی قدس و سرزمین های اشغالی مبارزه و جانفشانی خواهند نمود.

نظر شما