طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه‌های خالی به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰۵
طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه‌های خالی به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد
رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور رفع ابهامات نمایندگان و برطرف کردن ایرادات شکلی طرح مربوط به اصلاح قانون مالیات بر خانه‌های خالی را به کمیسیون اقتصادی ارجاع داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «محمدباقر قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز مجلس در ادامه تذکر الیاس نادران اصلاحات مربوط به مالیات بر خانه‌های خالی جهت تأمین نظر شورای نگهبان را به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داد.

الیاس نادران در تذکری شفاهی گفت: در گذشته زمانی ارجاعی از شورای نگهبان به مجلس می‌آمد ایرادات مشخص و کمیسیون مربوطه بند به بند ایرادات شورای نگهبان را اعلام و سخنگوی کمیسیون در صحن علنی اصلاحات را قرائت می‌کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان باید بدانند ایرادات شورای نگهبان در کدام بند آمده و چه اصلاحی صورت گرفته است، اگر نمایندگان خلاف نظر کمیسیون پیشنهاد داشته باشند باید رسیدگی شود.

محمدرضا پورابراهیمی در پاسخ به تذکر نادران گفت: در زمینه شکلی روال این بود که تغییرات در جهت تأمین نظر شورای نگهبان در کادری مشخص می‌شد، کمیسیون اقتصادی بند به بند ایرادات شورای نگهبان را اصلاح کرده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر نادران گفت: اشکال شما را از نظر شکلی قبول دارم، کمیسیون اصلاحات و ایرادات را مشخص نکرده اما از نظر محتوایی کمیسیون اقتصادی اصلاحات لازم را انجام داده است. این موضوع به کمیسیون ارجاع و ابهامات نمایندگان و اشکالات شکلی اصلاح می‌شود.

نظر شما