رییس مجلس شورای اسلامی:

مجلس برای بررسی بازار مسکن، خودرو، بورس و ارز جلسه غیر علنی دارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۵۹۶۶
مجلس برای بررسی بازار مسکن، خودرو، بورس و ارز جلسه غیر علنی دارد
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده برای بررسی بازار مسکن، خودرو، بورس و ارز جلسه غیر علنی دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علیرضا سلیمی»، نماینده محلات و دلیجان، روز چهارشنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در اخطار خود درباره طرح اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم(مالیات بر خانه های خالی)، اعاده از شورای نگهبان گفت: طبق اصل ۳۱ و ۲۲ قانون اساسی که می‌گوید داشتن مسکن مناسب نیاز و حق هر فرد ایرانی است و در ادامه قانون آمده است که دولت موظف بوده برای همه آنهایی که نیازمندتر هستند به خصوص روستانشینان و کارگران،   اجرای این قانون را فراهم کند. همچنین طبق اصل ۲۲ می‌گوید حیثیت، جان و مال مردم  باید از تعرض مصون باشد.

وی با استناد به آمار مرکز آمار ایران گفت: حدود ۷ درصد قیمت مسکن ماهیانه افزایش یافته است و اصل ۲۲ می‌گوید مال مردم باید از تعرض مصون باشد و اصل ۳۱ نیز می‌گوید که برای  نیاز افراد باید مسکن تهیه شود، حال برای اجرایی کردن اصل ۳۱ چه کاری انجام شده است؟

وی ادامه داد: امروز قیمت خودرو نیز رو به افزایش است، همچنین ما از رییس جمهور می خواهیم به وزارتخانه بدون وزیر دستور رسیدگی ‌دهد. درحالی که روزانه به صورت میلیونی به قیمت خودرو افزوده می‌شود و نباید بیشتر از این خودرو سازها مردم را ناراضی کنند و  اعتماد مردم را بیش از این مورد هجوم قرار ندهند. زیرا قیمت خودرو به عرش رسیده است و نباید مسوولان فقط تماشاچی باشند.

 قالیباف در پاسخ به اخطار علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان افزود: جلسه روز یکشنبه هفته آینده مجلس به صورت غیرعلنی به وضعیت بازار در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، بورس،  ارز و خودرو اختصاص دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز