با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

تاکید حزب موتلفه اسلامی بر تحکیم روابط ایران و حزب‌الله

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۷۲۸۸
تاکید حزب موتلفه اسلامی بر تحکیم روابط ایران و حزب‌الله
حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای بر تقویت روابط حزب الله و جنبش حماس بر پایه ایمان، برادری تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن این بیانیه به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

امروزه فرهنگ مقاومت در همه اجزاء لبنان و فلسطین ریشه دوانده و لذا رژیم صهیونیستی در حصول به دو هدف تعیینی خود یعنی بازسازی چهره شکست ناپذیری که به شدت مخدوش شده و نیز آزمایش زورآزمایی جدید  کاملا شکست خورده است.

 دیدگاه حاکم در جمهوری اسلامی ایران تحکیم بر روابط فلسطین و حزب الله لبنان است و بدون تردید ما مایلیم روابط را که دارای ریشه های تاریخی است، توسعه دهیم.

کاملا روشن است مواضع ایران درباره مسئله فلسطین و حقوق فلسطینی ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تغییری نکرده است و خواستار گسترش و تقویت آن هستیم و نتایج عملی آن عملا قابل ملاحظه است و در آینده می‌توان آن را بیش از پیش گسترش داد.

پرواضح است حزب الله لبنان ، متعلق به مسئله فلسطین و حقوق ملت فلسطین و مقاومت است و مواضع او مواضعی عملی است و تنها تئوری نیست و آمادگی حزب برای حمایت از مقاومت بدون حد و مرز است و بلاشک تقویت روابط حزب الله  با حماس ، دارای ابعاد راهبردی برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

حزب موتلفه اسلامی ضمن تقدیر و تاکید بر تقویت روابط حزب الله و جنبش حماس بر پایه ایمان، برادری، جهاد و سرنوشت یکسان و تقویت سازوکار همکاری و هماهنگی بین طرفین، و همچنین بر ثبات محور مقاومت و پایداری آن در مقابله با فشار‌ها و تهدید‌ها و امیدواری‌ها به این محور،  با اشاره به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر در لبنان، فلسطین و غزه ، اتحاد ننگین اسراییل و امارات و شکست ذلت بار این رژیم در این تجاوزات اظهار می دارد : مقاومت همواره به عنوان چراغی فروزان و پرچمی افراشته دشمنان را از تجاوز و سیطره جویی مایوس کرده و خواهد کرد. بر این اساس حزب موتلفه اسلامی ، بر «محکم بودن رابطه میان ایران، حزب‌الله و حماس که بر اساس ایمان، برادری، جهاد، سرنوشت مشترک، توسعه سازوکارها همکاری و هماهنگی میان طرفها بنا شده، تأکید دارد. و رژیم غاصب اسراییل بداند تحولات سیاسی و نظامی در فلسطین، لبنان و منطقه و خطر‌هایی که آرمان فلسطین را تهدید می‌کند، به ویژه معامله قرن و طرح عادی سازی رسمی روابط کشور‌های عربی با رژیم غاصب صهیونیستی ، بر شجاعت ، مقاومت و مسئولیت امت اسلامی در مقابله با آنان می افزاید.

نظر شما