اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۹۴۲۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس جمهور:

قدم به قدم کشتی‌های ما را دنبال می‌کنند/ کسی فکر نکند ما کاری نمی‌کنیم در حد توان تلاش می‌کنیم/ بدهکاری ما به کشاورزان تنها 4 درصد است/ از حالا روز شنبه و یکشنبه را به مردم ایران تبریک می‌گویم

رئیس جمهور گفت: برای 8 میلیون نفر روستایی آب سالم پایدار تامین کردیم در کل تاریخ ایران، آب سالم بهداشتی پایدار کمتر از یک میلیون بوده است.

///

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

3500 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند/ سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت شاد نداریم/ بسته شاد قابلیت اجرایی بر روی همه سیم‌کارت‌ها دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت شاد نداریم مردم به کلاهبرداری های این حوزه توجه نکنند سیم کارت کودک داریم که این سیم کارت‌ها تحت عنوان سیم کارت انارستان توسط همراه اول ارائه می شود.

///

توضیحات قالیباف درباره جزییات جلسه غیرعلنی مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گزارش‌های خود در راستای کارآمدسازی قوه مقننه را ارائه کردند، گفت: این نشست در هفته آتی نیز ادامه خواهد یافت.

///

گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی جهش تولید و تامین مسکن

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

///

کاندیدای پیشین انتخابات ریاست جمهوری:

همه تلاش‌ اصولگرایان و پایداری‌ها این بوده که مردم به انتخابات بدبین شوند/ نخبگان صدای‌شان به جایی نمی‌رسد/ متاسفانه مردم به تبلیغات سیاسی، توجه می‌کنند

کاندیدای پیشین انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه تلاش‌ اصولگرایان و پایداری‌ها بر این بوده که مردم بدبین شوند و در انتخابات حضور پیدا نکنند تا در نهایت، تنها تعداد کمی که به آنها تمایل دارند کاندیدا شده و انتخاب شوند.

///

عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری:

مشارکت مردم مهمتر از دوقطبی بودن و چندقطبی بودن انتخابات است/ رای پائین برای کاندیداها با اصول دموکراتیک در تناقض است/ سوال جامعه حضور اصلاح طلب و اصولگرا در انتخابات نیست

عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری گفت: مهم‌تر از بحث دوقطبی بودن یا چند قطبی بودن انتخابات یا اینکه رقابت بین چه طیف‌ها و افرادی است، مسئله مشارکت مردم است که باید حل شود.

///

عضو جبهه پایداری خبر داد؛

تکذیب جلسه جبهه پایداری با سعید جلیلی/ جبهه پایداری با هیچ‌کدام از کاندیداهای احتمالی جلسه برگزار نکرده است

عضو جبهه پایداری در واکنش به اینکه شنیده‌ها حاکی از این است که جبهه پایداری در خصوص انتخابات ریاست جمهوری با سعید جلیلی جلساتی برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: این گمانه‌زنی‌ها صحت ندارد، جبهه پایداری جلسه‌ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری با هیچ کدام از کاندیداهای احتمالی برگزار نکرده است.

///

کارشناس مسائل هسته‌ای:

دکترین نظامی ایران به دنبال تولید و تکثیر سلاح هسته‌ای نیست/ در برجام منعی برای افزایش توان موشکی ایران وجود ندارد/ حتی در قطعنامه 2231، ایران از فعالیت‌های موشکی منع نشده است

کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: برجام به هیچ‌ عنوان وارد موضوع موشکی ایران نشده که به وسیله آن بخواهد برای ایران محدودیت ایجاد کند، حتی در قطعنامه 2231 فعالیت‌های موشکی ایران را منع نکرده است و به مواردی نظیر بُرد موشک‌ها و توان آن اشاره نشده است.

///

رئیس دفتر رئیس جمهور:

خودروسازان، خودرو را به کسانی بفروشد که نیازمند هستند/ مکانیزم ماشه تیر آخر ترامپ است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دستورالعمل داده ایم خودروسازان، خودرو را به کسانی بفروشد که نیازمند هستند و قبلا هم خودرو نخریده اند.

///

رئیس قوه قضاییه:

باید از هر اقدامی که مردم را دچار نگرانی و دغدغه می‌کند، پرهیز شود/ نیروی انتظامی می‌تواند از ظرفیت نیرو‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد بهره گیرد

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه باید از هر اقدامی که مردم را دچار نگرانی و دغدغه می‌کند، پرهیز شود، گفت: چه در امور قضایی و چه در امور انتظامی و چه در سازمان‌های دولتی باید در جهت امیدوار کردن مردم تلاش شود.

///

روح الامینی به قرنطینه رفت

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد.

///

«سوگا» رسما نخست‌وزیر ژاپن شد

پس از استعفای آبه شینزو از مقام نخست‌وزیری ژاپن، یوشیهیده سوگا امروز رسما به عنوان نخست‌وزیر جدید این کشور انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز