سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

پیگیر گازرسانی به زابل هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۰۷۶۲
پیگیر گازرسانی به زابل هستیم
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر گازرسانی به زابل و مردم این منطقه هستیم.

«مالک شریعتی نیاسر» سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توضیح سفر برخی از اعضای این کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در سفری که روز پنجشنبه به همراه ریاست کمیسیون انرژی، سنگدوینی و بنده به سیستان و بلوچستان سفر کردیم. علت اصلی سفر پیگیری سوال نماینده زابل از وزیر نیرو در ارتباط با تسریع در احداث نیروگاه بادی این منطقه بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مدیرعامل سازمان بهره‌وری انرژی‌های تجدیدپذیر وزارت نیرو در این سفر ما را همراهی کردند و در ادامه این سفر هم بخش‌های دیگر از پروژه‌های استان را در فرصت باقی مانده بازدید کردیم. نیروگاه بادی میل نادر یک نیروگاه 50 مگاواتی است که فاز اول آن در حال احداث است و قابلیت افزایش ظرفیت تا 1000مگاوات را دارد.

شریعتی ادامه داد: در خصوص این نیروگاه به نتیجه رسیدن کار در زمان مقرر برای ما اهمیت داشت، دست اندرکاران این پروژه در  حال حاضر منتظر هستند که مقداری سرعت باد فروکش کند تا بتوانند تجهیزات اصلی را نصب کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید از سایر پروژه‌های منطقه زابل تصریح کرد: بعد از میل نادر از پروژه گازرسانی به زابل و خط لولی اصلی 36 و 24 اینچی زاهدان به زابل بازدید کردیم.

شریعتی در پایان تاکید کرد که  پیگیر گازرسانی به زابل و مردم این منطقه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز