انتقاد وقیحانه سفیر امارات در آمریکا از مردم فلسطین

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۵۰۱۷
انتقاد وقیحانه سفیر امارات در آمریکا از مردم فلسطین
سفیر امارات مدعی شد، این مسخره است که فلسطینی‌ها پس از امضای توافق نامه احساس خیانت می‌کنند، آن‌ها باید خوشحال باشند، زیرا این اقدام مانع از الحاق است!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سفیر امارات در آمریکا با ارسال پیامی برای مردم فلسطین از مواضع آنها در زمینه عادی سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد!

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از روزنامه عبری معاریو گزارش داد: یوسف العتیبه سفیر امارات در آمریکا از موضع فلسطینی ها در مورد توافق کشورش با اسرائیل انتقاد و ادعا کرد فلسطینی ها باید از تصمیم اسرائیل برای به تاخیر انداختن الحاق کرانه باختری و دره اردن و تحمیل حاکمیت خود بر آنها که حاصل این توافق است، احساس خوشبختی کنند.

یوسف العتیبه این مطلب را در گفتگوی اینترنتی با دن شاپیرو، سفیر سابق آمریکا در اسرائیل و شماری از مقامات آمریکایی که در زمینه گفتگو‌های (به اصطلاح) صلح بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی کار می‌کردند، عنوان کرد.
سفیر امارات در واشنگتن با گستاخی تمام گفت: این مسخره است که فلسطینی‌ها پس از امضای توافق نامه احساس خیانت می‌کنند، آن‌ها باید خوشحال باشند، زیرا این اقدام مانع از الحاق است!
یوسف العتیبه اظهار داشت: ۸۰ درصد اسرائیلی‌ها از این توافق صلح حمایت می‌کنند.
اسرائیل توافق نامه عادی سازی روابط دیپلماتیک با امارات را ۱۳ اوت، قبل از اعلام توافق مشابه با بحرین در تاریخ ۱۱ سپتامبر اعلام کرد.
دو توافقنامه صلح بین رژیم "اسرائیل" و امارات و بحرین ۱۵ سپتامبر به طور رسمی در کاخ سفید با حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امضا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز