جزئیات اصابت راکت به خاک ایران

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۷:۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۵۰۹۹
جزئیات اصابت راکت به خاک ایران
یک فروند راکت به اراضی غیر مسکونی توابع شهرستان خدا آفرین در استان آذربایجان شرقی، به دنبال تبادل آتش بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رابطه با مناقشه قره باغ اصابت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص جزئیات اصابت یک فروند راکت در یکی از روستا‌های مرزی این استان، گفت: به دنبال تنش‌های نظامی به وجود آمده بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رابطه با مناقشه قره باغ و تبادل آتش یک فروند راکت به اراضی غیرمسکونی روستای خلف‌بیگلو در بخش گرمادوز از توابع شهرستان خداآفرین اصابت کرده است.

 

جزئیات اصابت راکت به خاک ایران وی در رابطه با مبدا پرتاپ راکت مورد اصابت در منطقه خداآفرین از سوی طرف‌های درگیر در منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد، این مساله از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد. با توجه به عمل نکردن راکت مبدا آن مشخص نشده اما بررسی تیم‌های ارزیابی درحال انجام است.

راستگو گفت: خوشبختانه اصابت این راکت هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است و در راستای تامین امنیت منطقه تدابیر لازم از طریق فرماندهی مرزبانی پیش بینی شده و منطقه به صورت کامل رصد می‌شود

 

نظر شما