آیا ترامپ از پس کرونا برمی‌آید؟

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۷۶۴۹
آیا ترامپ از پس کرونا برمی‌آید؟
کارشناس پزشکی یک شبکه آمریکایی گفت: با اینکه رئیس جمهور این کشور پس از ابتلا به ویروس کرونا در معرض خطر فزاینده‌ای قرار گرفته است ولی شانس بالایی در بهبودی خواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «سانجای گوپتا» کارشناس پزشکی شبکه «سی‌اِن‌اِن» روز جمعه گفت:احتمالاً بخت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا یار خواهد بود و او که به ویروس کرونا مبتلا شده، بهبود خواهد یافت.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، گوپتا گفت:‌ «با توجه به سن و پیش‌زمینه بیماری‌های رئیس جمهور، او در معرض خطر فزاینده‌ای قرار خواهد گرفت».

با این حال این کارشناس پزشکی افزود: «اما بخت به میزان بسیار زیادی با او یار است و بیش از ۹۰ یا ۹۵ درصد شانس دارد که از [این بیماری] عبور کند».

گوپتا با اشاره به اینکه ترامپ باید تا دو هفته در قرنطینه باقی بماند گفت: «از بالاترین سطوح در دولت آمریکا صحبت می‌کنیم. افراد زیادی هستند که امروز باید بدانند که لازم است تا دو هفته آینده به قرنطینه بروند».

وی در ادامه از «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ که بامداد چهارشنبه در مناظره با او شرکت کرده بود نیز درخواست کرد که تست کرونا بدهد. سی‌اِ‌ن‌اِن امروز (جمعه) تأیید کرد که بایدن نیز قصد دارد تحت آزمایش ابتلا به ویروس «کووید-۱۹» قرار گیرد.

آزمایش کرونای رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ماه‌ها دست‌کم گرفتن این ویروس و اظهارنظرهای عجیب و غیرعلمی درباره این بیماری، در حالی مثبت شده که این کشور در مراحل پایانی رقابت‌های انتخاباتی تا سوم نوامبر (۱۳ آبان)، روز انتخابات سراسری قرار دارد و آمریکا همچنان درگیرترین کشور جهان با این بیماری است.

ترامپ این هفته در مناظره با بایدن استفاده وی از ماسک را مورد تمسخر قرار داد و گفت: «هربار که او را می‌بینید ماسک زده است. ممکن است وقتی با من حرف می‌زند ۶۰ متری فاصله داشته باشد ولی با بزرگ‌ترین ماسکی که در عمرم دیده‌ام سر و کله‌اش پیدا می‌شود».

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز