معاون اول رییس جمهور:

آیت الله سیستانی نماد عقلانیت و درایت مرجعیت هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۸۰۶۱
آیت الله سیستانی نماد عقلانیت و درایت مرجعیت هستند
معاون اول رییس جمهور گفت: امسال به دلیل شرایط سخت بیماری کرونا، این توفیق را نداریم و ناچار هستیم همانند سایر مردم به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم اربعین را به شکلی دیگر و بدون حضور در این راهپیمایی برگزار کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز(شنبه) در تماس تلفنی با آیت الله شهرستانی نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: حضرت آیت الله العظمی سیستانی نماد عقلانیت و درایت مرجعیت هستند که امیدواریم با رهنمودهای ایشان و سایر مراجع عظام تقلید بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به فشارها و مشکلات ناشی از تحریم ها تصریح کرد: تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا فشارهای سنگینی را بر معیشت مردم وارد کرده که امیدواریم بتوانیم با تلاش های مضاعف، مشارکت مردم و دعای مراجع عظام تقلید این مشکلات را از پیش روی کشور برداریم.

آیت الله شهرستانی نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از تلاش های دولت برای مقابله با تحریم ها و مدیریت بیماری کرونا اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم و بتوانیم توفیق زیارت حرم امام حسین(ع) را پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز