رئیس مجلس شورای اسلامی:

مسائل مربوط به مدیریت کرونا را در جلسه سران قوا مطرح می‌کنم

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۹۰۲۳
مسائل مربوط به مدیریت کرونا را در جلسه سران قوا مطرح می‌کنم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه سران قوا مسائل مربوط به مدیریت کرونا را مطرح خواهم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با حضور در ICU کرونا بیمارستان امام خمینی تهران گفت: ساعت ۱۲ ظهر امروز تصمیم گرفتیم در بیمارستان حضور پیدا کنیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم.

وی خاطر نشان کرد: فردا جلسه سران قوا را داریم و به عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات را مطرح خواهم کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر چهار حوزه پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی باید تصمیم‌های جدی بگیریم.

قالیباف تصریح کرد: چهارشنبه نیز جلسه‌ای تخصصی با مسئولان بخش درمان کشور خواهیم داشت. انشاءالله بازدید امروز در کنار جلسه سران قوا و جلسه تخصصی چهارشنبه برای رسیدن به یک جمع‌بندی عملیاتی در خصوص مدیریت کرونا کمک کند.

وی ادامه داد: ایثارگری خود به حل بسیاری از مشکلات کمک می‌کند اینجا کادر درمان از جان خود گذشته‌اند و همین خیر و برکت دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این دقیقا شبیه همان روحیه‌ای است که ما در سال‌های دفاع مقدس دیدیم. وقتی ارتباط کادر درمان با بیماران را دیدم فضای ایثارگری را حس کردم.

قالیباف افزود: من مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز