امضا تفاهم نامه همکاری سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دانشگاه شهید بهشتی

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۷۰۱۲۳
امضا تفاهم نامه همکاری سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دانشگاه شهید بهشتی
با حضور امیر خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دکتر سعدالله نصیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان به امضاء طرفین رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر خواجه فرد در این مراسم همکاری در امور علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی در زمینه‌های گوناگون مورد نیازِ طرفین را از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع هدف از امضای این تفاهم نامه را اجرای طرح‌های پژوهشی و آموزشی مشترک، برگزاری مسابقات علمی و فناوری،  ایجاد زمینه همکاری در به کارگیری اساتید دانشگاه در قالب فرصت مطالعات دفاعی، اجرای پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و پسا دکتری در راستای رفع نیازهای گلوگاهی و مورد نیازسازمان برشمرد و افزود: پیوند صنعت و دانشگاه به معنای واقعی کلمه در لایه های وزارت دفاع همواره جاری و ساری بوده است.

سعدالله نصیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز در این مراسم  ، صنعت هوایی را صنعتی آینده دار، مهم، متنوع و بین رشته ای دانست که در پارک ها ی علم و فن آوری، مراکز رشد و نوآوری و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید بهشتی توجه ویژه ای به آن شده است.

وی ابراز امیدواری کرد امضای این تفاهم نامه، علاوه بر کمک به ارتقاء رشد علمی کشور، برکات متعددی را برای دانشگاه شهید بهشتی و سازمان صنایع هوایی  به همراه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز