اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۱۰۱۵
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

نماینده ادوار مجلس:

لاریجانی می‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند/ در صورت اجماع، لاریجانی بهترین گزینه ریاست‌جمهوری در این شرایط کشور است/ عقلای کشور لاریجانی را قبول دارند

نماینده ادوار مجلس گفت: اگر اجماعی درباره حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 صورت بگیرد، شک ندارم او می‌تواند مسائل بین ایران و کشورهای منطقه و مسائل اقتصادی را سر و سامان دهد.

///

عضو حزب اتحاد ملت:

اگر افراد شناخته شده وارد انتخابات 1400 نشوند با تجربه مجلس یازدهم مواجه می‌شویم/ مردم انتخابات را فراموش کردند/ نخبگان جامعه نسبت به انتخابات دلسرد شدند

عضو حزب اتحاد ملت در مورد راه‌حل آشتی مردم با صندوق رأی گفت: اگر افراد شناخته شده، دارای اندیشه و مسلط بعه مسائل داخلی و بین المللی وارد صحنه نشوند، حتما با تجربه انتخابات مجلس یازدهم مواجه خواهیم شد.

///

رئیس فراکسیون مستقلین:

صدای فراکسیون مستقلین رساتر و قوی تر از فراکسیون نیروهای انقلاب است/ در حاشیه قرار نمی‌گیریم/ تاثیرگذارتر از فراکسیون نیروهای انقلاب عمل می‌کنیم

رئیس فراکسیون مستقلین در رابطه با تاثیرگذاری این فراکسیون در مجلس گفت: اگر با کار کارشناسی و اخلاق مداری پیش برویم، تاثیرگذارتر از فراکسیون نیروهای انقلاب عمل می‌کنیم.

///

سخنگوی شورای نگهبان:

ثبت نام زنان در انتخابات ریاست جمهوری بلامانع است

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا زنان می‌توانند برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نامزد شوند؟ گفت: ثبت نام بلامانع است و بحث‌های دیگر، باید به تدریج حل شود.

///

رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا:

هر فردی که از ماسک استفاده نکند ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شود/ بین ابتلا و مرگ و میر، فاصله قابل توجهی ایجاد شده است/ صد میلیون دلار برای خرید کیت‌های خارجی تخصیص یافته است

رییس جمهور گفت: هر فردی که ماسک نزند ۵۰ هزار تومان جریمه می شود و همچنین هر فردی که بیماری خود را اعلام نکند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شود.

///

دیپلمات سابق کشورمان:

آمریکا نتوانست اموال ایران در ایتالیا را توقیف کند/ تاکنون احکام آمریکا علیه ایران به مرحله اجرا نرسیده‌اند/ آمریکا به دنبال اموال ایران در سایر کشورها است

دیپلمات سابق کشورمان گفت: آمریکا می‌تواند اموال ایران را در آن کشورها توقیف کند همچنانکه که پیش از این اموال سفارت جمهوری اسلامی را در ایتالیا، واتیکان و بروکسل توقیف کرد که وزارت امور خارجه ایران جلوی این اقدام آمریکا را گرفت و آمریکایی‌ها نتوانستند احکام را اجرا کنند.

///

شایعه ابتلا قالیباف به کرونا تکذیب شد

مدیرکل حوزه ریاست مجلس، در صفحه شخصی خود در توییتر ابتلا قالیباف به کرونا را تکذیب کرد.

///

دستور ویژه وزیر دفاع برای خدمات حداکثری به جامعه بهداشت و درمانی کشور

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع از هیچ تلاش و کوششی در جهت کمک حداکثری به شبکه درمانی کشور فروگذار نخواهد کرد.

///

مسکو:

ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای آتش‌بس در قره‌باغ توافق کردند

وزیر خارجه روسیه با اعلام خبر توافق ایروان و باکو برای توقف درگیری‌ها در منطقه قره‌باغ، گفت این آتش‌بس از نیمه‌شب دهم اکتبر آغاز شده است.

///

سخنگوی دولت:

مبتلایان به کرونا در صورت بیرون آمدن مجازات می‌شوند

سخنگوی دولت، گفت: مبتلایان به کرونا در صورت بیرون آمدن مجازات می‌شوند.

///

آتش بس در قره باغ برقرار شد

شبکه خبری روسی «اسپوتنیک» روز شنبه و دقایقی پیش درخبر فوری از برقراری آتش بس در قره باغ بنابر توافق شب گذشته میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان خبر داد.

///

پاسخ ایران به فحاشی ترامپ

سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به فحاشی ترامپ علیه ایران گفت: این ماییم که نوع پاسخ به جنایت های آمریکا را انتخاب می کنیم.

///

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

پارک پنج هکتاری در حاشیه مشهد کلنگ زنی شد/ آستان قدس رضوی با تغییر کاربری بخشی از زمین‌های مشهد موقوفه موافقت کرد

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از زمین‌های مشهد موقوفه آستان قدس است و تولیت آستان هم اختیار کاملی برای واگذاری آنها ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز