امروز؛

رییس کل بانک مرکزی با وزیر دارایی عراق دیدار کرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۲۳۰۱
رییس کل بانک مرکزی با وزیر دارایی عراق دیدار کرد
«عبدالناصر همتی» رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که امروز دوشنبه در راس هیاتی وارد بغداد شده است، با وزیر دارایی عراق دیدار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عبدالناصر همتی» و «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارایی عراق در رابطه با گسترش روابط دو جانبه و مسائل مورد اهتمام در بخش بانکی و مالی در راستای منافع دو ملت بحث و گفت وگو کردند.

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف گسترش همکاری‌های بانکی در حوزه مناسبات بازرگانی و دیدار و گفت وگو با مقامات بلندپایه از جمله نخست‌وزیر، وزیر دارایی و رئیس کل بانک مرکزی عراق به بغداد سفر کرده است.

وی در بدو ورود با «مصطفی غالب مخیف» همتای عراقی دیدار و درخصوص حل و فصل مسائل بانکی میان دو کشور بحث و گفت وگو کرد.

غالب مخیف در این دیدار گفت که مقامات عراقی بر حل و فصل مسائل بانکی میان دو کشور تاکید دارند و به زودی با سازوکارهای اتخاذ شده، این مشکلات رفع خواهد شد.

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار است در این سفر با «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر و «سالم جواد عبدالهادی الچلبی» رئیس بانک تجارت عراق دیدار و گفت و گو کند.

این دومین سفر رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عراق در چهار ماه گذشته است، همتی پیش از این نیز در ۲۸ خرداد از بغداد دیدن کرده بود.

وی در سفر قبلی خود با نخست‌وزیر، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر دارایی عراق درباره مناسبات مالی و اقتصادی و توسعه روابط دو کشور دیدار و گفت‌ و گو کرده بود.

رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سفر قبلی خود دستاورد رایزنی‌ها با مقامات عراقی را مهم ارزیابی کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز