پیام تسلیت لاریجانی در وداع با شهدای خان طومان

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۳۷۸۱
پیام تسلیت لاریجانی در وداع با شهدای خان طومان
رییس پیشین مجلس به مناسبت وداع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم(منطقه خان‌طومان سوریه) پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در متن پیام «علی لاریجانی»، رییس پیشین مجلس، آمده است:

بازگشت عطراگین آلاله های پرپر عاشورایی و سروهای سربلند مدافع حرم زینب کبری سلام الله علیها از  سفر خونین  «خان‌طومان» دیگر بار میهن اسلامی را با داغ لاله‌ها آراست و به نور جاودانه و خاموشی ناپذیر شهادت جلا و روشنی بخشید.

این عاشقان جاوید، این حماسه سازان رشید و این پیروان راه سرخ کربلا، با تقدیم خونهای مطهر خویش، امنیت، عزت و معنویت را برای کشور اسلامی به ارمغان آوردند و خود در جوار رحمت حق به عیش ابدی دست یافتند که خداوند فرموده است:  وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

سلام پروردگار متعال و بندگان صالح و ملائکه‌اش بر ارواح طیّبه‌ این شهدا که عارفانه و پاکبازانه در دیار غربت از حریم اهل بیت علیهم السلام پاسداری و در این راه جانهای خود را فدا کردند.

این جانب در برابر این پیکرهای پاک و ارواح بلند و تابناک سر تعظیم فرو می‌آورم و بازگشت شهدای گرانقدرمان را از پس سالها غربت به میهن اسلامی بزرگ و گرامی داشته، به حضرت ولی عصر عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص خانواده‌های صبور و مقاوم این عزیزان تسلیت و تهنیت عرض می‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز