سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب:

در انتخابات ۸۸ که میزان مشارکت بالا بود، کاندیدای اصولگرا رأی آورد/ برای رسیدن به وحدت میان نیروهای انقلاب تلاش می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۳۹۶۳
در انتخابات ۸۸ که میزان مشارکت بالا بود، کاندیدای اصولگرا رأی آورد/ برای رسیدن به وحدت میان نیروهای انقلاب تلاش می‌کنیم
سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب گفت: به این صورت نیست که با پائین آمدن مشارکت، اصول‌گرایان رأِی بیاورند.

« سیدمحمدصادق کاظمی»، سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب، در رابطه با اینکه این تشکل با محوریت انتخابات 1400 جلساتی را برگزار کرده است؟ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: بله جلساتی را با محوریت انتخابات ریاست جمهوری برگزار کردیم اما بیشتر از آنکه به مصادیق و اشخاص ورود پیدا کنیم، در مورد تلاش برای رسیده به وحدت در میان نیروهای انقلاب گفتگو کردیم. در حقیقت مانند هر دوره تلاش می‌کنیم که این وحدت شکل بگیرد.

این فعال سیاسی در واکنش به اینکه در نهایت اصولگرایان موفق به معرفی یک کاندیدا خواهند شد و یا با تعدد کاندیدا وارد عرصه انتخابات می‌شوند؟ تصریح کرد: تلاش‌ها به سمت ایجاد وحدت است که گفتگو در مورد نتیجه آن زودهنگام به نظر می‎رسد. ضمن اینکه به دنبال این هستیم که به صورت برنامه محور وارد انتخابات 1400 شویم تا مشکلی از مشکلات مردم حل شود. بنابراین اینکه نیروهای انقلاب به وحدت برسند یا خیر، هنوز زود است اما امیدواریم که این وحدت شکل بگیرد.

کاظمی در واکنش به اینکه بسیاری بر این باورند که با پائین آمدن میزان مشارکت مردم، احتمال رأی آوردن اصول‌گرایان افزایش می‎یابد، خاطرنشان کرد: خیر، به این صورت نیست. به عنوان مثال مشارکت در انتخابات 1388 بسیار بالا بود و در نهایت کاندیدای اصولگرا، رأی آورد. لذا به این صورت نیست که با پائین آمدن مشارکت، اصولگرایان رأِی بیاورند. مشارکت بالا به نفع نظام جمهوری اسلامی است و منجر به تقویت پایه‌های مردمی نظام می‌شود، قاعدتا نیروهای انقلاب هم در این راستا حرکت می‌کنند.

سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب ضمن تاکید بر اینکه با مشارکت بالا هم اصولگرایان رأی می‌آورند، یادآور شد: اصلا به این صورت نیست که با افزایش مشارکت مردم جریان اصولگرا شکست می‌خورد، به عنوان مثال در مجلس هفتم، هشتم و نهم با وجود اینکه مشارکت بالا بود اما اصول‌گرایان وارد مجلس شدند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز