ظریف به رئیس‌جمهوری منتخب بولیوی تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۵۹۶۳
ظریف به رئیس‌جمهوری منتخب بولیوی تبریک گفت
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه پیروزی مردم و رئیس‌جمهوری منتخب بولیوی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تبریک‌گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد جواد ظریف» در پیامی توییتری به اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری بولیوی واکنش نشان داد.

وی در این پیام نوشت: به مردم قهرمان بولیوی صادقانه ترین تبریکات خود را به خاطر پیروزی در برابر نقشه های بی ثبات کننده امپراطوری یانکی ابراز می کنم. تبریک به رئیس جمهوری منتخب «لوئیس آرسه» و معاونش «دیوید چوکه ئوآنکا» به دلیل این پیروزی ارزشمند مردمی.»

امروز (سه شنبه) همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری انتخابات سراسری بولیوی در فضایی آرام و با مشارکت چشمگیر رای‌دهندگان را به مردم این کشور و منتخبان این رقابت‌های انتخاباتی تبریک گفت.

به گزارش اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سعید خطیب‌زاده» در پی برگزاری انتخابات در بولیوی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات سراسری بولیوی در فضایی آرام و با مشارکت چشمگیر رای دهندگان را به مردم این کشور و منتخبان این رقابت‌های انتخاباتی تبریک می‌گوید.

براساس شمارش آرای صندوق‌های رای گیری «لوئیس آرسه» وزیر اقتصاد پیشین دولت مورالس و رهبر حزب «جنبش به سوی سوسیالیست» (MAS) با کسب بیش از ۵۰ درصد آرا در دور نخست انتخابات این کشور پیروز شده و کرسی ریاست جمهوری بولیوی را تصاحب خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز