وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

ارائه «کارت یارانه خرید کودهای فسفره و پتاسه» به کشاورزان

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۶۲۰۷
ارائه «کارت یارانه خرید کودهای فسفره و پتاسه» به کشاورزان
وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه به منظور رفع مشکل تامین کودهای فسفره و پتاسه برای کشاورزان با در نظر گرفتن یک یارانه، تسهیلاتی را در قالب کارت تهیه و در اختیار کشاورزان قرار خواهد داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، با اشاره به آخرین اقدامات این وزارتخانه برای ساماندهی قیمت کود‌های کشاورزی در کشور گفت: بخش عمده‌ای از قیمت کودهای شیمیایی نسبت به قیمت سال گذشته تفاوتی زیادی نداشته است، از حدود 3 میلیون تُن کود شیمیایی در حال حاضر 2.4 میلیون تُن آن با همان قیمت پارسال توزیع می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: تنها در بحث کودهای فسفره و پتاسه مشکلاتی وجود دارد که اکنون وزارت جهاد کشاورزی با در نظر گرفتن یارانه‌ای برای آن، تسهیلاتی را در قالب کارت تهیه و در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد تا آنها بتوانند کودهای فسفره و پتاسه مورد نیاز خود را تامین کنند.

شایان ذکر است اخیرا افزایش قیمت 500 درصدی کودهای شیمیایی در کشور مورد اعتراض کشاورزان و بسیاری از نمایندگان مجلس قرار گرفته و وکلای ملت بارها طی تذکراتی در صحن علنی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز