اتاق فکر بدون فکر!

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۴۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۶۳۸۶
اتاق فکر بدون فکر!
به کار بردن اتاق فکر برای جلساتی که برخی توهین کنندگان برای رئیس جمهور برگزار می‌کنند موضوع تازه‌ای نیست چراکه این جلسات، بارها و بارها از قم گرفته تا مشهد برگزار شده و پس از این جلسات، موج‌هایی علیه دولت به راه افتاده که نه به نفع کشور و نه به نفع مردم است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخیرا حمید رسایی، چهره نزدیک به جبهه پایداری، عکسی با عنوان «هر روز مصمم‌تر از دیروز» در فضای مجازی منتشر کرد. رسایی در توضیح کوتاهی از این عکس نوشته بود: «طبق معمول نشستی دوستانه با برخی اساتید جبهه انقلاب داشتیم»

این نشست دوستانه اما با توییت فرید مدرسی، فعال سیاسی، زاویه دیگری پیدا کرد به ویژه که اخیرا مجتبی ذوالنوری از دوستان دلواپس حمیدرسایی در مجلس که تلاش دارد جا پای او بگذارد، ضمن مطرح کردن استیضاح رئیس جمهور، روحانی را تهدید به اعدام کرد.» اظهارنظری که با واکنش‌های بسیاری روبرو شد اما به هر روی آنچه آشکار است، روزشماری تندروها برای استیضاح روحانی است اقدامی که نتوانستند، در مجلس قبلی موفق شوند اما به نظر می‌رسد، تشتت آرائی که بین اصولگرایان مجلس است مانعی بر سر این خواسته تندروها است.   

اخیرا فرید مدرسی روزنامه نگار و فعال توییتری با انتشار عکسی از حمید رسایی، پناهیان و سعید قاسمی، در صفحه توییترش نوشت: «این اتاق فکری است که ایده استیضاح رئیس‌جمهور برای پروژه‌احمدی‌نژادنمایی را طراحی کرده و ذوالنور شده مهره آنان.»

او در توضیح دیگری می‌افزاید: «جریانی که در حاکمیت نیست و توسط بزرگان اصولگرا طرد شده، اکنون می‌خواهد به متن باز گردد.»

اشاره مدرسی به مهره بودن ذوالنور، به توییت این نماینده مردم قم در مجلس باز می‌گردد. مجتبی ذوالنوری که بر کرسی ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشسته، در توییترش با لحنی توهین‌آمیز نوشته بود: «جناب روحانی؛ اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن با معاویه را خواست اکثر مردم از امام ذکر می‌کنید! امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود»

اظهارات ذوالنوری در حالی مطرح شده که رئیس‌ جمهور، چهارشنبه هفته گذشته در جلسه هیئت دولت گفته بود: «امام مجتبی به ما می‌آموزد که مرد جنگ باشیم به روز جنگ، و مرد صلح باشیم به روز صلح. اگر در روز صلح، جنگیدیم و در روز جنگ، صلح کردیم، هر دو خطا و اشتباه است. به‌موقع باید بایستیم و بجنگیم و به‌موقع باید صلح کنیم.»

این قبیل اظهارات البته از سوی جریان منتقد واکنش هایی را به همراه داشت. قاسم روانبخش از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با حمله به مطرح کنندگان استیضاح، اقدام آنها را غیرعقلانی دانست چراکه گفته است عقلای قوم باید بررسی کنند.

به کار بردن اتاق فکر برای جلساتی که برخی توهین کنندگان به رئیس جمهور برگزار می‌کنند موضوع تازه‌ای نیست چراکه این جلسات، بارها و بارها از قم گرفته تا مشهد برگزار شده و پس از این جلسات، موج‌هایی علیه دولت به راه افتاده که نه به نفع کشور و نه به نفع مردم است.

دلواپسانی چون رسایی، پناهیان، ذوالنوری و غیره در حالی این گونه جلسات را برگزار می‌کنند که خود اخیرا حاشیه‌های بسیاری داشته‌اند. به نظر می‌رسد کارشناسی‌های آنها در اتاق فکر آنچنان طرفداری در جریان اصولگرایی و یا حتی مردم داشته باشد به ویژه اینکه اشخاصی چون حمید رسایی در انتخابات گذشته مجلس نتوانست، حداقل رأی را از مردم به دست آورد اما همواره او و ذوالنور، دم از صدای مردم بودن می‌زنند.6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز